چرا گل همیشه بهار در این ماه در مکزیک تقاضای زیادی دارد

روز مردگان از نیمه شب اول نوامبر آغاز می شود و پس از 2 نوامبر به پایان می رسد. با نزدیک شدن به آن، پرورش دهندگان گل مکزیکی از قبل شروع به فروش تعداد زیادی گل همیشه بهار کرده اند که در جشن ها استفاده می شود. این به این دلیل است که گل‌هایی که به عنوان cempasúchil شناخته می‌شوند، رایحه‌ای قوی دارند که اعتقاد بر این است که روح‌ها را از محل دفنشان به خانه خانواده‌شان هدایت می‌کند.

کریستوبال گارسیا، پرورش دهنده گل محلی، گفت: ما همیشه از زمان اجدادمان گل همیشه بهار کاشته ایم. می گویند رنگ و عطر باعث می شود مردگان ما را ملاقات کنند. گل همیشه بهار، که بومی مکزیک است، به دو دلیل برای تزئین آفرندا استفاده می شود. اول، اعتقاد بر این است که بوی قوی آنها به هدایت روح به خانه های خانوادگی کمک می کند. دلیل دوم این است که رنگ آنها روشن است. رنگ های نارنجی و زرد روشن گل همیشه بهار تزئینات جشن را به آفرنداها اضافه می کند.

در واقع، افزایش قیمت کود به همین ترتیب منجر به افزایش قیمت گل شده است. با این حال، خانواده‌ها گل همیشه بهار را می‌خرند، زیرا کارگران می‌توانند آن‌ها را از منطقه تولیدکننده گل Xochimilco در مکزیکوسیتی به بازارها منتقل کنند.

مقاله کامل را در www.travelawaits.com بخوانید.

جشن‌های Día de Los Muertos یا «روز مردگان» طی دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری کووید-19 محدود شده بود – همانطور که در بیشتر تعطیلات اینگونه بود. با این حال، امسال داستان کاملاً متفاوتی در حال شکل گیری است.



منبع