چگونه شیوه های پایدار به محبوبیت ارکیده های Westerlay کمک می کند

Toine Overgaag می گوید: «تولیدکنندگان گل رز در خارج از کشور (اکوادور و کلمبیا) مزایای بسیار زیادی از نظر هزینه، یعنی نیروی کار داشتند، و آنها می توانستند محصولات را به راحتی به بازار ایالات متحده برسانند. ارکیده های گلدانی به دلیل هزینه های حمل و نقل عمدتاً در داخل کشور تولید می شوند و خود را به اتوماسیون می دهند.

وسترلی با سرمایه‌گذاری بر این روند، نه تنها به سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای، بلکه به طراحان و گل‌فروشان نیز ارسال کرد و کسب‌وکاری پر رونق ایجاد کرد.

این تغییر و برنامه پنج ساله مصادف شد با تبدیل شدن ارکیده به یکی از محبوب ترین گیاهان سرپوشیده برای مردم در سراسر جهان به دلایل مختلف. اول اینکه این شکوفه ها هم ماندگار و هم زیبا هستند. به طور همزمان، طراحان داخلی با معرفی آنها به عنوان اکسسوری کامل راهرو، به این روند افزودند و طراحی مدرن شکوفا شد. و در نتیجه شیوه های پرورش و محبوبیت، هزینه های آنها نیز کاهش یافته است تا در دسترس عموم قرار گیرد.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.



منبع Westerlay Orchids مستقر در کارپنتریا، کالیفرنیا، یک پرورش دهنده تجاری ارکیده کالیفرنیای جنوبی است. اگرچه ریشه هلندی این شرکت در رشد رزهای شاداب و زیبا بود که از سال 1978 شروع شد، Toine Overgaag فرصتی را در پرورش گل ارکیده در مقابل گل رز دید و این ایده تجاری را با پدرش و بنیانگذار شرکت Joop “Joe” Overgaag در سال 2003 در میان گذاشت.