کتی برنز خواستار اصلاحات در مهاجرت است

کمبود نیروی کار بر عرضه میوه و سبزیجات تازه تولید شده در ایالات متحده تأثیر می گذارد. برنز می‌گوید: «کشاورزان فقط می‌توانند آنچه را که می‌چینند پرورش دهند. “سیستم مهاجرت فعلی ما توانایی ما برای افزایش تولید مواد غذایی در ایالات متحده را تحت الشعاع قرار داده است، زیرا تولید کنندگان ما مطمئن نیستند که کارگران مورد نیاز برای کاشت، رشد و برداشت محصول را داشته باشند یا خیر. برخی از اعضای ما در واقع از کار افتاده اند زیرا آنها آنها او نمی تواند کارگران مورد نیاز خود را تامین کند.

اندرو کریبام از قانون بلومبرگ و کتی برنز، مدیرعامل IFPA.

کتی برنز، مدیر عامل IFPA در جریان گفتگو با قانون بلومبرگ گفت: “صنعت میوه و سبزیجات 2.2 میلیون کارگر در تمام 50 ایالت استخدام می کند و نزدیک به 340 میلیارد دلار به تولید ملی در سال 2022 اضافه کرد. ما نمی توانیم این کار را بدون نیروی کار قابل اعتماد انجام دهیم.” اندرو کریبام بدون اصلاحات مهاجرتی که دسترسی مداوم به نیروی کار ماهر و متعهد را تضمین می‌کند، نمی‌توانیم رشد کنیم، مقیاس‌بندی کنیم یا به برآورده کردن تقاضای مصرف‌کننده ادامه دهیم.»

“کسب و کار من به عنوان یک عمده‌فروش در وسط زنجیره تامین قرار دارد. من هر روز با صدها کشاورز صحبت می‌کنم. اینگونه می‌دانم که بحران کار مزرعه فقط یک بحران کشاورزی نیست. بلکه بر کل زنجیره تامین تا حدودی تاثیر می‌گذارد. کاتزمن گفت: مصرف کننده آمریکایی. “برای اینکه میوه ها و سبزیجات تازه مقرون به صرفه و در دسترس باشند، به نیروی کار نیاز داریم [be modernized]. بنابراین ما از همه سناتورها می‌خواهیم زیرا این باید اکنون اتفاق بیفتد. ما ماه‌ها و ماه‌ها روی این موضوع کار کرده‌ایم و اکنون به چند روز رسیده‌ایم. بنابراین ما از شما حمایت و اقدام می‌خواهیم زیرا عمل بلندتر از حرف‌ها صحبت می‌کند و این چیزی است که ما برای انجام این کار به آن نیاز داریم.”

برای اطلاعات بیشتر:
سیوبهان می
IFPA
+1 (302) 781-5855
[email protected]
www.freshproduce.com



منبع

برنز توضیح داد که چرا اصلاحات مهاجرتی یک موضوع میز آشپزخانه برای مصرف کنندگان است. او گفت: “نگرانی شماره یک مصرف کننده در حال حاضر تورم است. کسانی از شما که برای وعده غذایی شکرگزاری خود در هفته آینده خرید می کنید، بیست درصد بیشتر از آنچه در سال گذشته پرداخت کرده اید، پرداخت خواهید کرد.” با نیروی کار مهاجر قانونی، می توانید تورم را کاهش دهید و دستمزدهای آمریکایی را افزایش دهید. اکنون زمان تصویب FWMA است.

انجمن بین المللی محصولات تازه روز گذشته در کنفرانس ملی مهاجرت سال 2022 در واشنگتن دی سی روی صحنه رفت تا مهاجرت را به عنوان ستون شکوفایی کشاورزی و اقتصادی ارتقا دهد.

استفانی کاتزمن
اعضای IFPA این هفته در کاپیتول هیل برای جلساتی با دفاتر سنا بسیج شدند تا در مورد تأثیر کمبود نیروی کار بر مزارع در هر اندازه – از فعالیت های کوچک خانوادگی گرفته تا برندهای شناخته شده ملی – بحث کنند. استفانی کاتزمن، معاون اجرایی S. Katzman Produce و یکی از اعضای هیئت مدیره IFPA، به خبرنگاران گفت که فقدان نیروی کار قابل پیش بینی مانع مهمی در برابر یک زنجیره تامین محصولات تازه قوی و کارآمد است.