کشاورزی داخلی و لوازم آرایشی


پوگربکوف | زمان رویا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک پرورش دهنده داخلی یا یافتن منابع مالی در صنعت، با تیم Contain.ag تماس بگیرید.

Indoor Ag در حال نفوذ به بخش‌های جدید است تا زندگی را پایدارتر، در دسترس‌تر و تمیزتر کند. یکی از مواردی که باید تماشا کنید و ثابت می‌کند که نقطه داغ آینده برای Indoor Ag است، صنعت لوازم آرایشی و زیبایی است. طبق آمار Statista، درآمد در بازار زیبایی و مراقبت شخصی بالغ بر 534.00 میلیارد دلار در سال 2022 است و انتظار می‌رود این بازار سالانه 5.86 درصد رشد کند (CAGR 2022-2026).

برای مثال، استارت‌آپ لهستانی Vertigo Farms می‌گوید که اولین بار در اروپا است که از مزرعه عمودی برای رشد و تولید برای صنعت زیبایی استفاده می‌کند. کار با Contain، فروشنده Netled، زن و شوهر
طبق یک پست وبلاگی از Netled، شرکت مالک مزرعه خود را از راه دور در طول COVID-19 توسعه داد و راه اندازی مزرعه را در سال 2021 آغاز کرد.

برندهای مراقبت از پوست نیز روند رو به رشدی دارند. Ulé یک نام تجاری مراقبت از پوست است که با 100٪ کشاورزی عمودی محلی طراحی شده و پتانسیل ادغام این دو صنعت را پیشتاز می کند. مارلو مراقبت از پوست هیدروپونیک، یک شرکت زیبایی تمیز، که کاملاً بر پایه هیدروپونیک است، توسعه یافته است
یک عنصر کلیدی، سوپر لیکوپن هیدروسول است که از گوجه فرنگی های کشت هیدروپونیک به دست می آید. این یک شکل خالص و قوی از لیکوپن است که آن را به یک آنتی اکسیدان قوی با مزایای ضد پیری پوست تبدیل می کند.

“زیبایی پاک” در حال تبدیل شدن به یک هنجار در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است. خرده فروش پیشرو Sephora ابتکار زیبایی پاک خود را در سال 2018 راه اندازی کرد و سال گذشته آن را به شرایط سخت گیرانه تر به روز کرد. امروزه، بازار زیبایی پاک قرار است در سال 2022 بر صنعت زیبایی و مراقبت از پوست میلیارد دلاری تسلط یابد که تخمین زده می شود تا سال 2024 به 22 میلیارد دلار برسد (Statista).

اثر کنف
کنف CBD یک محصول پررونق در میان لوازم آرایشی و صنعت ویژه لوازم آرایشی “موضوع” است. کنف توسط شرکت هایی به بزرگی Loreal برای استارت آپ ها استفاده می شود. کنف مزایای مرطوب‌کننده بدون مسدود کردن منافذ، منبع قوی آنتی‌اکسیدان‌ها و داشتن خواص ضدالتهابی در هنگام استفاده در لوازم آرایشی را به نمایش می‌گذارد و آن را به یک صنعت جدید تبدیل می‌کند.

اندازه بازار جهانی کنف صنعتی 4.13 میلیارد دلار در سال 2021 برآورد شد و انتظار می‌رود با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 16.8 درصد از سال 2022 تا 2030 رشد و تثبیت شود، که تا حدی ناشی از تقاضای رو به رشد محصولات مراقبت شخصی است. تحقیقات گراند ویو.

برای اطلاعات بیشتر:
شامل شرکت
نیکولا کرسلیک، بنیانگذار و مدیرعامل
www.contain.ag



منبع

کنف گیاهی انعطاف‌پذیر است، به سرعت رشد می‌کند و گیاهی یک ساله است که بالغ شدن آن حدود 90 تا 120 روز طول می‌کشد، به این معنی که می‌توانید در طول سال چندین دوره رشد کنید. مانند همیشه در مورد ag داخلی، دست اندازها در جاده وجود خواهد داشت. برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی هنوز در سیستم های داخلی ثابت نشده اند، که شامل چالش های بیولوژیکی و عملیاتی می شود. زنجیره های تامین می توانند چسبنده باشند، به خصوص برای کسانی که به دنبال فروش به شرکت های بزرگ هستند. زمان و منابع درگیر در غلبه بر چنین مسائلی به معنای هزینه های سرمایه ای بالا است. در حالی که برخی دارای یک
زمانی که برای یافتن موفقیت در فضای لوازم آرایشی دشوار است، پیش‌بینی می‌کنیم که مزارع داخلی شروع به نفوذ به این صنعت کنند و شاهد رشد زیادی باشیم زیرا تقاضا برای مواد طبیعی تمیز و پایدارتر برای مدت طولانی اینجاست.

دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده روز پنجشنبه حکم داد: «حکم دادگاه که به وزارت کشاورزی ایالات متحده اجازه می‌دهد گواهی ارگانیک به محصولات هیدروپونیک بدهد، پابرجا خواهد ماند.» – FoodDive.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان هیدروپونیک در حال حاضر دارای گواهی ارگانیک نیستند، آخرین حکم دادگاه ممکن است تولیدکنندگان محصولات داخلی بیشتری را به گواهی ارگانیک برساند و فضای بزرگتری در لوازم آرایشی ایجاد کند. هنگامی که برندهای لوازم آرایشی با تولیدکنندگان داخلی همکاری می کنند، مزایای بسیار جذابی از مواد تولید شده در داخل خانه به مصرف کنندگان ارائه می دهند، مانند پایداری بیشتر، عدم وجود آفت کش، ارگانیک تایید شده، قابلیت ردیابی آسان و سازگاری بیشتر.

شرکت تحقیقاتی بازار نیلسن زیبایی پاک را اینگونه توصیف می کند که “مصرف کنندگان به دنبال مواد “بد” هستند که باید حذف شوند (“برای من بهتر است”) و شرکت ها به دنبال انجام “خوب” برای سیاره زمین (“بهتر برای ما”) هستند.” امروزه مصرف کنندگان می خواهند بدانند محصولاتشان از کجا تامین می شود و از چه استانداردهایی تهیه می شود. بسیاری از مواد آرایشی و مراقبت از پوست عمدتاً از مناطق گرمسیری می آیند که در آن محیط ظریف است و حقوق بشر کمتر رعایت می شود.
ag امکان ردیابی بهتر مسیری که مواد تشکیل دهنده به سمت مصرف کننده طی می کنند را می دهد.

لوازم آرایشی و بهداشتی داخلی
مواد تشکیل دهنده پر تقاضا در محصولات آرایشی و زیبایی که ما هر روز استفاده می کنیم شامل محصولات با ارزش بالا می باشد. به عنوان مثال، محصولی مانند نعناع پنج برابر مخلوط کاهو در پلتفرم خرده فروشی گران قیمت Good Eggs به فروش می رسد. گیاهان، شاهدانه و روغن های گیاهی از جمله رایج ترین و مورد نیازترین مواد در لوازم آرایشی و زیبایی هستند. بسیاری از آنها را می توان در محیط های سرپوشیده در هر نقطه از جهان پرورش داد. برای صنعتی که همچنان با سودآوری دست و پنجه نرم می کند، محصولات با قیمت بالاتر و تخصصی تر، مدت هاست که بازار بالقوه جذابی بوده است.

تقاضا برای محصولات بسیار پایدار و سازگار با محیط زیست، تولید و فروش محصولات زیبایی خاص ارگانیک را تسریع کرده است. مطالعه‌ای در سال 2021 از نیلسن، “ارگانیک” را به عنوان بزرگ‌ترین روند در محصولات زیبایی تعریف کرد که طی چهار سال گذشته 93 درصد رشد داشته است، در حالی که محبوبیت اصطلاحات عمومی‌تر، مانند «طبیعی» (25- درصد) کاهش یافته است.

چرنتسکایا | زمان رویا