کشت جدید در اواتا

تمرکز

  • بهبود تنوع زیستی در اطراف گلخانه. در قطعه زمین اطراف گلخانه، زمین گل ایجاد شده، درختان کاشته شده و کنده درختان سوراخ دار قرار داده شده است. روش جذب دشمنان طبیعی حشرات آفت.
  • با صرفه جویی در انرژی، مهد کودک با گرمای باقیمانده از نیروگاه RoCa گرم می شود. این می تواند برای گرم کردن کل گلخانه استفاده شود.
  • همکاری با سازمان Hope North Uganda: به زنان در اوگاندا کمک کنید بدون درد پیر شوند. برای انجام این کار، OVATA 1500 کارخانه برش آلوئه ورا را ده سال پیش فراهم کرد. پرورش دهنده مزرعه ای را برای پرورش این گیاهان تأمین مالی کرد. حتی پس از گذشت این همه سال، قلمه های آلوئه ورا همچنان در سراسر اوگاندا توزیع می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel
پست باس 1076
1430 BB Aalsmeer
هلند
+31 297 380 780
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

علاوه بر جمع آوری داده ها، Ovata با سیستم چرخه حیات آب 100٪ بسته خود نیز نوآورانه است. در اینجا، نوشیدن آب از یک نهر کوهستانی الهام بخش است. تمام آب گلخانه با سنگریزه ها و کریستال ها به یک آبشار منتقل می شود. پس از این، آب وارد مخزن پر از سنگریزه های گدازه می شود. آب در کاسه گدازه فرو می‌رود و یک باکتری «خوب» باکتری‌ها و قارچ‌های مضر و بد را مهار می‌کند. در نهایت آب آنقدر تمیز می شود که حتی می توانید آن را بنوشید. کاملا بدون استفاده از مواد شیمیایی.

پرواز پایدار
برای شرایط بهینه رشد گیاه، مهم است که فرآیند کشت پایدار باشد. Ovata این کار را با جمع آوری داده های زیادی انجام می دهد. یک کامپیوتر آب و هوا، حسگرها و دوربین ها بینش دقیقی را ارائه می دهند. با یک کامپیوتر برای نظارت بر کیفیت، آنها حتی بر فراز گیاهان پرواز می کنند. همه این داده ها به پرورش دهنده اجازه می دهد تا شرایط گلخانه را برای بهبود عملکرد محصول تنظیم کند. این تعادل انرژی و آب را برای جلوگیری از هدر رفتن بهینه می کند.

ساکولنت های OVATA به روشی پایدار و با احترام به مردم و طبیعت کشت می شوند.