کلمبیا: ExpoPlantas 2022 از انتظارات فراتر رفت


غرفه پرورش دهندگان

علاوه بر این، 16 پرورش‌دهنده گیاهی کلمبیایی و هفت پرورش‌دهنده در زمینه سومین مسابقه واریته‌های برجسته شناخته شدند، که در آن Inversiones Mar de Plantas و Cinco Sentidos مقام‌های اول را در رده تولیدکنندگان به دست آوردند، در حالی که Anthura، Benary، Dummen Orange، Morel، و Schoneveld در رده پرورش دهندگان به رسمیت شناخته شده است. علاوه بر این، Colviveros دو جایزه Pilar Guaqueta را به پاتریشیا ویدال از Inversiones Mar de Plantas در رده زندگی و کار و کریستینا بروسکو از داروین کلمبیا در رده کارآفرینی تحویل داد. به نوبه خود، Bromelias de Colombia اولین تقدیرنامه را برای شایستگی صادرات دریافت کرد و 7 Colinas برای بهترین نمایشگاه نمایشگاه خارج از رقابت بود.

نمایشگاه تجاری توسط لئونتین کریسون، وابسته کشاورزی، پادشاهی هلند افتتاح شد. نیکلاس اوریبه، مدیر عامل اتاق بازرگانی بوگوتا؛ کارلوس دازا، فرماندار مسئول Cundinamarca؛ سرگرد Fusagasugá، Jairo Hortúa. روث ایبارا، نماینده وزیر کشاورزی کلمبیا و جایرو کاداوید، رئیس کلویوروس، از جمله. علاوه بر این، در مراسم آغازین، مدیر عامل شرکت مکزیکی Bengoshi Coaching & Strategic Perception، Tetsuji Tamashiro حضور داشت.

Jairo Cadavid، رئیس انجمن نهالستان های کلمبیا، Colviveros، خاطرنشان کرد که رویدادی که در دانشگاه د Cundinamarca در فوساگاسوگا، بزرگترین تولید کننده گیاهان زنده در کلمبیا برگزار شد، تقریباً 1000 پرورش دهنده گیاهان زینتی و زنده کلمبیایی و 80 غرفه دار را گرد هم آورد. 8 کشور، که 3250 متر مربع را در یک چادر حرفه ای با بهترین نمونه کارها پرورش دهندگان مهد کودک کلمبیا اشغال کردند که شامل طیف گسترده ای برای گیاهان گلدار، گیاهان شاخ و برگ، ارکیده ها، کاکتوس ها، ساکولنت ها، نخل ها، و جنگلداری و همچنین ورودی برای زنجیره مهد کودک

Fusagasugá، 21 اکتبر 2022. چهارمین نسخه ExpoPlantas، نمایشگاه مهد کودک کلمبیا، جمعه گذشته، 21 اکتبر 2022، با ارقامی که از نظر غرفه داران و خریداران شرکت کننده در رابطه با نسخه قبلی 2021 از انتظارات فراتر رفت، به پایان رسید.

ExpoPlantas 2022 با پنج بازدید فنی از تولید گیاهان زنده و زینتی در منطقه سوماپاز به پایان رسید.

با 3.250 متر مربع پر از گیاهان زنده، 80 غرفه‌دار از 8 کشور و تقریباً 1000 بازدیدکننده حرفه‌ای، چهارمین دوره نمایشگاه ExpoPlantas، نمایشگاه مهد کودک کلمبیا را به پایان رساندند.

برای اطلاعات بیشتر:
کولویوروس
دیانا لینارس
[email protected]
www.colviveros.org



منبع

جایزه آنتورا

دستور کار فعالیت های انجام شده توسط Colviveros در این رویداد سه روزه شامل کارگاه های آموزشی برای کشاورزان کوچک کلمبیایی در مورد مسائل مربوط به بهره وری، حقوق واریته، بازاریابی، فناوری و صادرات گیاهان زنده و سایر موضوعات بود. فهرست سخنرانان مهمان همچنین شامل آلوارو مونتس، مشاور متخصص در اطلاعات فناوری، اقتصاد و فرهنگ دیجیتال می‌شود. Milena Bijma، مسئول بازار گل و گیاه آمریکای لاتین و اروپای جنوبی، هلند؛ خوان سباستین گروبر، مدیر کل بروملیاس د کلمبیا و ویلمر پاردو از آژانس فیتوسانیتاریوم کلمبیا، از جمله.