کلید دیگ برقی برای ترکیب انرژی موفق و مقرون به صرفه شما؟

قیمت ارزان، رایگان یا حتی منفی برای برق مورد استفاده برای تولید و بافر انرژی می تواند به طور قابل توجهی به کاهش هزینه های انرژی کمک کند.

مازاد برق و ذخیره انرژی
افزایش سریع ظرفیت تولید انرژی خورشیدی و بادی در شمال غربی اروپا منجر به عدم تعادل انرژی بیشتر خواهد شد. این نوسانات به این معنی است که نرخ برق ممکن است در یک ساعت خاص بسیار گران باشد و سپس در ساعات دیگر روز ارزان یا حتی رایگان باشد. در بسیاری از مهدکودک ها، سیستم ترکیبی حرارت و برق (CHP) قلب ترکیب انرژی را تشکیل می داد (از برق تولید شده استفاده کنید یا آن را به شبکه و روشنایی بازگردانید). هنگامی که ظرفیت CHP کافی نبود، گرمایش اضافی توسط دیگ گاز تامین می شد. با این حال، با قیمت های فعلی گاز، استفاده از گرمایش گاز بدون اینکه بتوان برق را به شبکه بازگرداند، دیگر گزینه مناسبی نیست.

برای اطلاعات بیشتر:
CMW
422222 1430 +44
[email protected]
www.cmwhorticulture.co.uk



منبع

دیگ برقی، یک سلاح اضافی برای مبارزه با هزینه های بالای انرژی
با این حال، عدم تعادل الکتریسیته همراه با یک دیگ برقی، به باغبانی گلخانه ای مدرن سلاحی اضافی برای مبارزه با هزینه های بالای انرژی ارائه می دهد. برای دهه‌ها، باغبانی گلخانه‌ای در مقابله با قله‌ها و نواحی مرتبط با انرژی مؤثر بوده است.

انتظار می‌رود در سال‌های آینده نوسانات شدیدی در قیمت برق وجود داشته باشد و قیمت‌های مصرف در طول روز و در طول سال تغییر کند. عدم تعادل انرژی باعث افزایش تقاضا برای دیگ های الکتریکی در باغبانی گلخانه می شود. بوسمن ون زال همچنین متوجه افزایش شدید تقاضا برای دیگ های برقی در ماه های اخیر شده است. تنها در ماه گذشته 10 دیگ الکترونیکی فروخته شده است. و Bosman van Zaal همچنین یک دیگ برقی را در دفتر مرکزی خود نصب کرد که در سال 2018 ساخته شد. این شرکت کاملاً بدون گاز است.