کیسه کاغذی برای خاک طبیعی مرطوب

دو شرکت خانوادگی، Kleeschulte Erden و dy-pack Verpackungen، دانش خود را در توسعه ترکیب کردند: دانش خاک های پایدار، همراه با تجربه و تخصص در بسته بندی کاغذی. “آزمایش های طولانی مدت همکاری با ساختارهای مختلف کاغذ منجر به نتیجه مطلوب شد. کیسه طبیعت جدید که حاوی خاک طبیعی مرطوب است را می توان به مدت سه ماه بدون ایجاد هرگونه خرابی نگهداری کرد. و ما همچنان به کار روی افزایش عمر مفید ادامه می دهیم. ماریل کلیشولت-وروشته، مدیر عامل کلیشولت اردن می گوید. کیسه طبیعی جدید اساساً با کیسه کاغذی Kleeschulte که در سال 2020 معرفی شد تفاوت دارد. خاک موجود در کیسه کاغذی معمولی باید خشک می شد تا کیسه کاغذی پایداری خود را از دست ندهد. این واقعیت که اکنون یک کیسه کاغذی برای خاک طبیعی مرطوب ساخته شده است، نقطه عطف مهمی است.

تخصص Erdenwerk Kleeschulte در خاک ها و بسترهای بدون ذغال سنگ نارس و ذغال سنگ نارس کاهش یافته یک تجارت خارج از اعتقاد پایدار است. جستجوی خستگی ناپذیر برای یک راه حل بسته بندی سازگار با محیط زیست تنها منطقی است. پس از تحقیقات مشترک فشرده با dy-pack Verpackungen GmbH از Wenden-Gerlingen، ما به عنوان یک تیم، اولین بسته بندی کاغذی قابل بازیافت را ایجاد کردیم، “کیسه طبیعت” برای خاک طبیعی مرطوب.

هر کسی که مایل است ایده ای از کیسه طبیعت جدید برای خاک طبیعی مرطوب داشته باشد، می تواند از غرفه Kleeschulte در IPM در سالن 3، پایه 3A13 (مستقیم در ورودی غربی) بازدید کند.

روی نقطه فروش تمرکز کنید
کیسه طبیعت جدید خواص فروش منحصر به فرد قابل توجهی را برای تجارت پایدار ارائه می دهد. با خط خاک بدون ذغال سنگ نارس Kleeschulte در کیسه طبیعت، کارخانه خاک تقاضای فزاینده برای محصولات خاکی پایدار را به روشی بی سابقه برآورده می کند. در ابتدا خاک ارگانیک گلدان Kleeschulte Erden، گوجه فرنگی ارگانیک و خاک گیاهی و همچنین خاک ارگانیک گلدان در کیسه طبیعت موجود است. تمامی بسته بندی ها از 3 لیتر تا 70 لیتر برای برندسازی خود خرده فروشان در دسترس خواهند بود. “این برای قرار دادن ثانویه در فضای داخلی مغازه و در محوطه صندوق و بدون شک یک چشم نواز واقعی ایده آل است. البته، ما در ابتدای راه اندازی بازار هستیم، بنابراین هنوز پتانسیل زیادی برای ایده ها و ایده ها وجود دارد. “جنس برون، مدیر فروش از Kleeschulte Erden می گوید. پالت ها همچنین می توانند بسته بندی شوند و در شرایطی که به خوبی محافظت شوند در بیرون زیر سقف قرار داده شوند.

بیش از 1 میلیون موجود زنده در یک قاشق چای خوری خاک شلوغ می شوند و اشتهای سیری ناپذیری دارند. غذای مورد علاقه موجودات میکروسکوپی کاغذ است به دلیل محتوای پلی ساکارید بالا در سلولز. بنابراین بسته بندی کاغذی برای کیسه های خاکی تاکنون غیرممکن به نظر می رسید. پس از چندین سال تحقیق فشرده، با این وجود امکان توسعه بسته‌بندی کاغذی برای خاک طبیعی مرطوب فراهم شده است. می توان آن را از طریق زباله های معمولی کاغذ خانگی وارد فرآیند بازیافت کرد. این موضوع اخیراً توسط مؤسسه cyclos-HTP، متخصصان طبقه بندی، ارزیابی و آزمایش قابلیت بازیافت بسته بندی تأیید و تأیید شده است. کیسه طبیعت از 95 درصد کاغذ تشکیل شده است و بنابراین کاملاً قابل بازیافت است.

برای اطلاعات بیشتر:
Kleeschulte Erden GmbH & Co. KG
kleeschulte-erden.de



منبع

بسته بندی کاغذ با بازده الیاف عالی، یک ماده خام بازیافتی ارزشمند برای خمیر کاغذ مورد نیاز صنعت کاغذ است. خمیر توده فیبری است که در طی خمیرسازی شیمیایی الیاف گیاهی تولید می شود که عمدتاً از سلولز تشکیل شده است.