گزارش تصویری آزمایشات بهار کالیفرنیا 2023

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

روحیه مثبت
حال و هوای نمایش مثبت بود. اسکات راش از شرکت Express Seed که به همراه تیم InFlora Cut Flowers از همه مکان‌ها بازدید کرده است، می‌گوید: «احساس بسیار خوبی از تمام سایت‌های آزمایشی و انرژی خوبی وجود داشت. جونز: “ما مشارکت بسیار خوبی داشته ایم. به خصوص از سوی خرده فروشانی که علاقه مند به دیدن پیشنهادات جدید برای مشتریان خود هستند.” همچنین Sirekit Mol از Beekenkamp خوشحال است: “این یک هفته عالی در ارتباط با شرکای متعهد، مشتریان وفادارمان و دوستان صنعت بوده است. من همچنین از اینکه دیدم علاوه بر کل مشتریان از شمال، مرکز و آمریکای جنوبی، ما همچنین از برخی از بازدیدکنندگان آسیایی نیز استقبال کردیم.»

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

به ارسال تصاویر خود ادامه دهید
آیا از CAST به نمایش گذاشته شده یا از آن بازدید کرده اید، و آیا عکس هایی برای اشتراک گذاری دارید؟ با خیال راحت آنها را از راه ما ارسال کنید ([email protected])، و ما آنها را در گزارش تصویری خود از رویداد قرار خواهیم داد.

آزمایشات بهار کالیفرنیا 2023 یک بسته است! دیروز یکشنبه، 2 آوریل، رویداد 5 روزه به پایان رسید و با وجود آب و هوای چالش برانگیز کالیفرنیا منتهی به این رویداد، انرژی در تمام ده سایت آزمایشی خوب بود.

برای اطلاعات بیشتر:
آزمایشات بهار کالیفرنیا 2023
www.2023cast.com



منبع جنبه مثبت: مخازن پر است!
اما با این همه باران خبرهای خوبی وجود دارد. مخازن کالیفرنیا برای اولین بار در 4 سال گذشته پر شد. “این پولی است که در بانک برای صنعت مهد کودک غربی ایالات متحده وجود دارد!” خشکسالی ده سال گذشته در کالیفرنیا رسماً پایان یافته است.

آب و هوای چالش برانگیز
آب و هوا در کالیفرنیا چالش بزرگی برای بسیاری از تولیدکنندگان بوده است. در روزها و هفته های اول منتهی به این رویداد، بارندگی، سیل و حتی تگرگ زیاد بوده است. حتی شنیده ایم که بخش هایی از کالیفرنیا در چهار ماه گذشته بیشتر از مجموع ده سال گذشته بارندگی داشته است. این یک چالش برای بسیاری از تولیدکنندگان، به ویژه برای کشاورزان زراعی/سبزیجات بوده است. همچنین در طول این مراسم، باغداران به وضعیت آب و هوا مشغول بودند. “ما دو روز از شب‌ها باران شدیدی داشتیم، که باعث شد برخی کارها در شب ایجاد شود تا همه چیز خوب به نظر برسد، اما در مجموع، محصول ما نمی‌توانست برای نمایش بهتر به نظر برسد، بنابراین از این بابت خوشحال بودیم. استیو جونز از Green Fuse Botanicals می گوید.