“گلخانه داران، بیایید از شما بشنویم!”

می خواهید پاسخ دهید؟ ایمیل جان در: [email protected]

آهسته. تدریجی
اگر اصلاً اتفاقی بیفتد، خیلی کند است. اگر دولت بخواهد در مورد بحران فعلی انرژی کاری انجام دهد، و من شک دارم که انجام دهند، خیلی کند پیش می رود. دولت فقط مشکل ایجاد می کند. جان به رسوایی مزایای مراقبت از کودکان هلند اشاره می کند. مشکلی که دولت ایجاد کرده است. زندگی آن بچه ها برای همیشه توسط آن احمق ها تباه شده است.»


جان در گرین تک آمستردام 2022

جان به ارائه ای از مجلس نمایندگان اشاره کرد که در آن یک فیزیکدان به عنوان متخصص در مورد لایحه آب و هوا در سال 2018 شنیده شد. پروفسور کیس دی لانژ به سیاستمداران در لاهه اطلاع داد که به گفته او، کاهش CO2 “هیچ تاثیری” ندارد. در مورد آب و هوا *. “پس اگر حق با مرد باشد و CO2 مشکلی نداشته باشد چه؟” غول فناوری با صدای بلند از موضع مورد بحث طرفداران و مخالفان دی لانگ متعجب شد. “هیچ کس با آن کاری نکرده است.” یک صفحه دولتی در توافقنامه آب و هوا، CO2 و تغییرات آب و هوایی را به هم مرتبط می کند.

اکنون جان احساس می کند که بخش محبوبش نیز در حال نابودی است. او راه حلی برای توقف بحران دارد. شیر گاز در گرونینگن باید باز شود. این آسان است، اما آنها این کار را نمی کنند. آنها فکر می کنند خوب است و مستقیماً به سمت یک بحران بزرگ می روند.

عمل
غول فناوری درک نمی کند که چرا مردم با همه چیز بیدار نمی شوند. او می‌گوید: «کل وست‌لند پر از پرچم‌های وارونه هلند است، اما به نظر می‌رسد که آنجا در لاهه اهمیتی نمی‌دهند. اگر به جان بود، این بخش با تاکید بیشتری به گوش خود می رسید. “کشاورزان نروژی، خود را به گوش می‌رسانند. آنها نسبت به کمبود مواد غذایی هشدار می‌دهند، اگر دیگر حمایت نشوند. تولیدکنندگان هلندی، و همچنین شرکت‌های دیگر در زنجیره، باید با صدای بلندتر صحبت کنند، از جمله کسانی که ممکن است هنوز انرژی مطلوبی داشته باشند. در حال حاضر قراردادها منعقد شده است. امیدوارم مردم بیدار شوند. به آن پرورش دهندگان نگاه کنید. آنها چگونه اقدام می کنند، من این را دوست دارم.

جان اذعان می کند که اخبار در مورد بحران انرژی و پیامدهای آن در تمام طول روز صحبت می کنند، اما این “تصویر واقعی” نیست. او همچنین متوجه می شود که به همین دلیل، مردم “تصویر درستی” از آنچه در حال وقوع است ندارند. به نظر می رسد که آنها با روایت پایداری خود پشت سر دولت می دوند. آنها اصلاً جزئیات را نمی دانند.

*یک صفحه دولتی به توافقنامه آب و هوا ارتباط بین تغییرات آب و هوا و CO2 را ایجاد می کند



منبع

او با تعجب روزافزون اخبار را دنبال می کند. “چرا هیچ کس کاری نمی کند؟” جان ون روییون با صدای بلند تعجب می کند. این متخصص که در زمینه تصفیه آب با شرکت خود JVR Tecmar، در میان دیگران، فعال است، با اندوه می بیند که چگونه، به گفته او، این بخش توسط دادگاه لاهه ویران می شود. شنیده است” او می گوید.

جان همچنین به پوشش اخیر پارلمان پیتر اومتزیگت اشاره می کند که معتقد است هلند هیچ استراتژی گازی ندارد. او می گوید: “غیرقابل تصور است، درست است؟ او نشان می دهد که هیچ چیز تنظیم نشده است، هیچ تضمینی وجود ندارد، هیچ استراتژی وجود ندارد. این عجیب است، اینطور نیست؟ آنها آن را به هم می زنند. جتن فقط به غرامت اشاره می کند، بدون اینکه مشخص شود.” . به نظر می رسد که او فقط به CO2 نگاه می کند.