گل فروشی فاو سنگاپور متعهد به یک ابتکار خیریه با مهد کودک است

این کار خیریه یکباره اکنون به یک امر ماهانه تبدیل شده است، با گلفروشی محلی که سی چیدمان گل میز دست ساز را اهدا کرد تا تسهیلات LHE را درخشان کند. لنا ایریاواتی، مدیر امور شرکتی، گفت: «زمانی که برای اولین بار در سال 2021 از Fav Florist درباره برنامه روز مادر آنها خبر دریافت کردیم، فکر کردیم که این یک تغییر خوب برای ساکنان ما خواهد بود. “با این حال، انتظار چندانی نداشتیم که از آن زمان به صورت ماهانه شکوفا شود – و از این بابت، ما سپاسگزاریم. این نوعی شادی است که ما به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می خواهیم به ساکنان خود منتقل کنیم.”

از این رو، در ماه مه 2021 (روز مادر)، زیب با LHE کار کرد تا در سال‌های غروب خورشید، با روح بخشیدن به محل اقامت با گل‌آرایی‌های دست‌ساز، لبخند را برای سالمندان به ارمغان آورد. انتخاب Zeb برای کار با LHE با انگیزه مقیاس تأسیسات بود. در مقایسه با برخی از امکانات مشهورتر برای سالمندان، LHE نسبتاً کوچکتر و مبهم است، که منجر به نادیده گرفتن LHE توسط مؤسسات خیریه بزرگ می شود.

زیب در پاسخ به ایریاواتی گفت: «دیدن پوزخندی که ساکنان LHE در اولین باری که گل ها را پایین آوردیم، دلگرم کننده بود – که فقط ما را تشویق کرد که دوباره این کار را ماه به ماه ادامه دهیم. ما از موفقیتی که تاکنون با LHE به دست آورده‌ایم دلگرم هستیم و امیدواریم در آینده تلاش‌های خود را گسترش دهیم.»

گلفروشی فاو، یک گل فروشی در سنگاپور با مکان هایی در سراسر جزیره، متعهد به یک ابتکار خیریه ماهانه با Lions Home For The Elders (LHE) شده است. از طریق هدایای ماهانه چیدمان های گل، گلفروشی فاو ماموریت خود را برای کمک به مشتریان خود در ایجاد خاطرات با ارزش برای عزیزان گسترش می دهد.

زیب توضیح می دهد: “ما در کشوری با جمعیت سالخورده زندگی می کنیم و بسیاری از برنامه های خیریه فقط بر راه حل های عملی برای سالمندان متمرکز هستند. من می خواستم کاری متفاوت انجام دهم؛ آرزو داشتم محیط آنها را برای آنها شادتر کنم.”

زیب، مالک گلفروشی فاو، همیشه احساس می کرد که دسترسی به جامعه برای داشتن یک کسب و کار حیاتی است. با این حال، او فکر می کرد که می تواند سهم موثرتری داشته باشد. زب با درک خود از گل ها متوجه شد که گل ها همیشه جایگاه ویژه ای در قلب مردم داشته اند و اغلب حس شادی و احساسات گرم را در گیرندگان خود به وجود می آورند.

برای اطلاعات بیشتر:
گل فروشی فاو
www.favflorist.com.sg



منبع