گواهی درجه مواد غذایی برای پوشش حوضه و سیلو برای DL Plastics

ایمنی مواد غذایی حرف اول را می زند. از دانه تا محصول نهایی در سوپرمارکت، همه چیز باید قابل ردیابی باشد. اگر مشکلی پیش بیاید، می‌توانیم دقیقاً بفهمیم که از کجا آمده است تا مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم.

بس می گوید: “به هر حال، تمام گواهی های PVC پس گرفته شده اند. پلاستی کننده های موجود در آنها دیگر مجاز نیستند. بنابراین تولیدکنندگان لاینر FPP را ارائه می دهند. FPP راه حل است و گواهی ما مدرک است.” سازمان بازرسی و در نتیجه گواهینامه ای که DL Plastics برای این منظور در نظر می گیرد، در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. DL Plastics آسترهای DelafleX را با گواهی درجه مواد غذایی در سراسر جهان عرضه می کند.

از سال 2027، این یک الزام قانونی خواهد بود که آب آبیاری را نمی توان تخلیه کرد. تمام آب آبیاری باید به طور کامل در گردش باشد. DL Plastics در حال حاضر می تواند طوفان را ببیند و با این گواهی برای آینده آماده شده است. اما حتی اگر این قانون ظاهر نمی شد، باغبانی گلخانه ای شاهد ظهور سیستم های کشت بسته تر، سیستم های هیدروپونیک و مزارع سرپوشیده است. Bas: “گواهی Foodgrade یک مزیت مطلق است.”

گواهی Foodgrade به تامین کنندگان و تولیدکنندگان اجازه می دهد تا نشان دهند که محصولاتشان سلامت عمومی را تضمین می کند.

یکی از این ایرادات را می توان در مورد سیلولینرها و آسترهای حوضه ای نیز یافت. DelaFleX اقدامات پیشگیرانه را انجام داده است. “ما اولین کسی هستیم که هستیم Bas van der Elst از DL Plastics توضیح می دهد که مجاز به حمل گواهی Foodgrade است. “تمام مواد FPP برای آسترهای سیلوها و حوضچه ها که گواهی Foodgrade را با ما حمل می کنند توسط مرجع بازرسی ایمنی مواد غذایی به طور گسترده آزمایش می شوند. مواد ما هیچ گونه انتشار سمی در آب های سطحی ندارند.”

برای اطلاعات بیشتر:
DL Plastics bv
دی ویسل 15
9076 PT Sint Annaparochie
+31 (0) 409700 518
[email protected]
www.delangeplastics.nl



منبع