“یک لوله گرمایش رنگ شده 10٪ گرمای بیشتری منتشر می کند”



منبع

فرمول بهبود یافته
PipePaint مدتی است که وجود داشته است، اما به دلیل پیشرفت های جدید در مواد اولیه، Lumiforte موفق شد فرمول خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. هیچ یک از مواد تشکیل دهنده آن دیگر دارای برچسب هشدار محیطی نیستند. این برای زنجیره لجستیک و همچنین در گلخانه بسیار مفید است. حمل و نقل PipePaint دیگر نیازی به رعایت قوانین ADR برای مواد خطرناک ندارد. این به معنای حمل و نقل آسان تر و ارزان تر است.

سازگار با رویکرد پایدار
با این حال، این تنها ویژگی نیست که در فرمول جدید بهبود یافته است. این محصول با استفاده از یک ماده اتصال دهنده جدید مقاوم تر در برابر سایش شده است. با این حال مواد دیگر رنگ را سخت تر می کنند و بنابراین کمتر در معرض آسیب قرار می گیرند. علاوه بر این، ماده ای که از خوردگی جلوگیری می کند بهبود یافته و با یک نسخه سازگارتر با محیط زیست جایگزین شده است. همه این تنظیمات باعث می شود که PipePaint برای صنعت گلخانه ای مناسب باشد که به طور فزاینده ای پایداری را جدی تر می گیرد.

این مورد با PipePaint ضروری نیست. حتی زمانی که گلخانه هنوز محصولات زراعی دارد، رنگ را می توان اعمال کرد. تحقیقات مستقل انجام شده توسط دانشگاه و تحقیقات Wageningen تایید کرده است که PipePaint برای گیاهان مضر نیست (غیر سمی). کار با رنگ های مبتنی بر آب با این طبیعت نیز بسیار کاربرپسندتر است.

برای اطلاعات بیشتر:
ReduSystems
+31(0)13 507 53 99
[email protected]
www.redusystems.com

یک مشکل کم بیان این است که با گذشت زمان لوله های گرمایش گرمای کمتری منتشر می کنند. یک کار رنگ آمیزی با PipePaint این مشکل را حل می کند. فرمول بهبود یافته است: مقاومت در برابر سایش بیشتر، ضد خوردگی و غیر سمی.
رنگ آمیزی ساده لوله های گرمایش بدون پوشش با PipePaint باعث افزایش انتشار گرما تا 10٪ می شود. این در زمان قیمت بالای انرژی افزایش می یابد. به هر حال، لازم است تا حد امکان از انرژی تولید شده در داخل استفاده شود. علاوه بر این، لوله های سفید روشن، نور خورشید و نور جذب را حداکثر منعکس می کنند. این تضمین می کند که تمام نور موجود به محصول برسد.

مزایای فرمول جدید برای محصول و کاربر واقعاً در گلخانه نمایان می شود. PipePaint بر پایه آب است و بنابراین مانند سایر رنگ های لوله گرمایشی حاوی هیچ حلال آلی نیست. دومی باید گرم شود تا رنگ پس از اعمال خشک شود. که انرژی می گیرد و بخارات سمی آزاد می کند.