“آب و هوا در کالیفرنیا گلوله های برفی را فرا می خواند”


برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

در حالی که اکثر محصولات سان ولی در مزرعه ساحلی ما در آرکاتا کشت می‌شوند، ویبرنوم در حدود 650 فوت بالاتر از سطح دریا رشد می‌کند. “در یک ریزاقلیم فوق العاده در ویلو کریک، کالیفرنیا. این مکان، به معنای واقعی کلمه بر روی رودخانه ترینیتی، یک محیط عالی برای ویبرنوم، و همچنین Ilex، Cotinus، Rosehips و Snowberries که در اواخر فصل برداشت می کنیم، ایجاد می کند.”

آنها ویبرونوم را هم در خانه های حلقه ای و هم در زمین های باز پرورش می دهند. “با این حال، مادر طبیعت هنوز هم در اینجا رئیس است، بنابراین محصول معمولاً با رونق زیادی وارد می شود. توصیه ما این است که با نماینده خود تماس بگیرید و ساقه های مورد نظر خود را از قبل سفارش دهید زیرا محصول بسیار سریع حرکت می کند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. تقاضا.”

او می گوید که Viburnum عزیز بهار است و برای روز زمین عالی است. آنها که با سرهای سبز چیده می شوند، به طور جادویی سفید می شوند، از این رو به آن گلوله های برفی می گویند.

پرسکاتر می‌گوید: این محصول هر سال فروخته می‌شود، اما گفته می‌شود، فصل معمولاً بیش از 4 هفته نیست، بنابراین به نوعی دیوانه‌کننده است. “با بهار سردی که در Willow Creek داشته ایم، ما برای روز مادر باربری را پیش بینی می کنیم، اما مطمئنا خریداران می توانند از قبل برنامه ریزی کنند!”

محصول ویبورنوم Sun Valley در حال شروع است. بیل پرسکات، مدیر فروش و بازاریابی در این مزرعه مستقر در کالیفرنیا، می‌گوید: «این گیاه‌شناسی منحصربه‌فرد، طعم فصلی را به مجموعه گل‌های لاله، نیلوفر، زنبق، گل صد تومانی، و گلگونی پروانه در دره سان بهار می‌آورد.

برای اطلاعات بیشتر:
بیل پرسکات
گروه Sun Valley
3160 Upper Bay Road
Arcata, CA 95521-9690
تلفن: 707-825-580
ایمیل: [email protected]
www.thesunvalleygroup.com



منبع