آلاینده های مشعل جدید ما در حداقل مطلق است.

در فرآیندهای احتراق در دمای بالا، نیتروژن N2 موجود در هوای احتراق ورودی با اکسیژن O2 به گونه‌ای واکنش می‌دهد که اکسید نیتروژن تشکیل می‌شود. این باعث انتشار NOx (NO + NO2) می شود. بدیهی است که این انتشارات باید تا حد امکان برای محیط زیست ما کمتر باشد. در باغبانی، گازهای دودکش حاصل از آن فرآیند احتراق برای ورود CO2 به گلخانه استفاده می شود – بنابراین با انجام این کار، شما همچنین می خواهید نسبت NOx را تا حد امکان پایین نگه دارید.

در مجموع، این مشعل جدید یک گام بزرگ برای Vitotherm است، Geert-Willem و Ed. از مرزی عبور کرده‌ایم که یک سال پیش نمی‌دانستیم ممکن است.»


گیرت ویلم ون ورت و اد رولولد

بنابراین مشعل در ابتدا برای بازار خارجی ساخته شد، اما با توجه به مشکل نیتروژن در اینجا، ممکن است در هلند نیز مورد توجه باشد. “زمانی که ما کار روی آن را شروع کردیم، بحث نیتروژن در اینجا چندان مطرح نبود. اما ما از آن در بازار جایگزینی در هلند نیز انتظار داریم. فرض کنید شما به عنوان یک شرکت برنامه های توسعه دارید و مشعل خود را با آن جایگزین می کنید. این مورد جدید، شما همچنین رسوب نیتروژن کمتری دریافت خواهید کرد.”

Geert-Willem van Weert و Ed Roeleveld از Vitotherm می‌گویند که تا به حال، مقدار NOx 35 میلی‌گرم، که از مشعل‌ها ساطع می‌شود، در باغبانی هلند حدود پایین‌ترین حد بود. “زیر 35 میلی گرم، چندین چالش به وجود آمد که به راحتی قابل حل نبود، در حالی که الزامات در سراسر جهان سخت تر می شوند. در برخی از ایالت های ایالات متحده، 5ppm (10mg) حداکثر است، و همچنین، در بسیاری از نقاط جهان، کمتر از 30 میلی گرم به عنوان تقاضا می شود. هنجارها سخت‌تر می‌شوند و این همان چیزی است که ما یک مشعل را برای آن توسعه داده‌ایم. محدوده توان از 0.6 تا 10 مگا وات است. ما گواهی‌ها و مقررات هر کشور را در نظر می‌گیریم.

برای اطلاعات بیشتر:
گیرت ویلم ون ورت
ویتوترم
Lorentzstraat 1, 2665 JG
Bleiswijk، هلند
تلفن: +31 15 3030 071
[email protected]
www.vitotherm.nl



منبع

مشعل اول تا پاییز به بهره برداری می رسد
مشعل جدید بر اساس یک اصل احتراق متفاوت کار می کند و آلایندگی بسیار کمتری را به دست می آورد. به پاک کننده گاز دودکش نیازی نیست. آزمایشات نمونه اولیه که توسط کارآفرینان در یک مجموعه آزمایشگاهی انجام شد بیش از موفقیت آمیز بود. نتایج زیر 10 میلی گرم مورد انتظار بود. Geert-Willem و Ed Roeleveld در مورد مشعل جدید که NOxtreme® نامیده می شود، فاز مهندسی نهایی برای خط مشعل جدید وارد شده است، و بنابراین اکنون آماده ارائه آن به بازار هستند. مشعل اول در حال سفارش است و تا پاییز راه اندازی می شود. نیازهای این مشعل کمتر از 18 میلی گرم @3% O2 ​​است. (9ppm).