آموزش جدید به مهدکودک ها کمک می کند تا مراقب گونه های مهاجم باشند

آژانس‌های متعددی در سراسر ایالت هر روز برای رسیدگی به مسائل مربوط به گونه‌های مهاجم کار می‌کنند، و کسب‌وکارهای محلی نیز در حال ورود هستند. از آنجایی که بسیاری از گونه‌های جدید با وسایل مهدکودک به مقصد می‌رسند، مهدکودک‌ها می‌توانند قهرمانان خط مقدم برای کمک به جلوگیری از آفات جدید قبل از انتشار در محیط باشند.

منبع: www.mauinews.com



منبع

در اینجا برخی از آفات وجود دارد که هنوز در مائوئی یافت نشده اند تا مراقب آنها باشید. اگر فکر می کنید این آفات را دیده اید، بلافاصله به 643pest.org گزارش دهید.

هاوایی محل زندگی گونه های گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند. برای میلیون‌ها سال، افراد تازه وارد به طور متوسط ​​هر 3000 سال یک بار از طریق ماکانی (باد)، موانا (جریان‌های عمیق اقیانوسی)، یا مانو (پرندگان یا دانه‌هایی که در روده‌هایشان دست‌سوزی می‌کنند) در جزایر ما مستقر می‌شوند. پس از رسیدن به زنجیره جزیره ای منزوی ما، تکامل یافتند تا در محیط جدید خود زندگی کنند و طی صدها هزار سال به گونه های جدیدی تبدیل شدند. امروزه به دلیل جهانی شدن، هر سه روز یکبار یک گیاه، حیوان یا بیماری زا جدید وارد هاوایی می شود که هرگز ثبت نشده است. برخی از این تازه واردها می توانند مهاجم شوند و نه تنها به محیط زیست ما و تنوع زیستی منحصر به فرد هاوایی آسیب بزنند، بلکه باعث ایجاد اثرات نامطلوب بر صنعت کشاورزی، سلامت، اقدامات فرهنگی و کیفیت زندگی ما شوند.

یک آموزش جدید برای مهدکودک ها اکنون در دسترس است. برنامه آموزشی پیشگیری از آفات با کمک مالی وزارت کشاورزی ایالات متحده خدمات بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان ایجاد شد. این آموزش که توسط کمیته‌های گونه‌های مهاجم مستقر در جزیره ارائه می‌شود، حاوی اطلاعاتی در مورد شناسایی، گزارش‌دهی و بهترین شیوه‌های مدیریتی برای برخی از آفات پرخطر است که یا در هاوایی وجود ندارند یا در ایالات متحده وجود ندارند. یا آفاتی که وجود دارند اما اولویت بالایی برای مهار دارند (مانند سوسک کرگدن نارگیل).