آنزیم ها به عنوان محرک های زیستی برای انعطاف پذیری گیاهان

Root Energize نسخه بهبود یافته Modicell است. Modicell قبلاً خود را ثابت کرده بود و بنابراین اکنون حتی بهتر شده است. اولین آزمایشات با Root Energize آغاز شده است. اکنون آزمایش روی محصولات مختلف در حال انجام است: گیاهان، گل ها و سبزیجات. به طور خاص، اینها عبارتند از آنتوریوم، ژربرا و فلفل شیرین. توماس دوما می گوید: «محصولات کشت شده روی بستر از این محصول بهره مند خواهند شد.


توماس دوما

آزمایش های
Root Energize یکی از محصولاتی است که توسط Houweling با نام تجاری Deruned به بازار عرضه شده است. از سال گذشته، Deruned بخشی از Houweling بوده است.

Root Energize در کشت بستر استفاده می شود. به طور طبیعی، بسترهایی مانند کوکو، پرلیت و پشم سنگ حاوی آنزیم های مشابهی نیستند. می توانید آنزیم Root Energize را به عنوان کاتالیزور فرآیند هضم بقایای ریشه مرده در نظر بگیرید. دال تمیزتر می شود، لایه لجن حل می شود و رشد ریشه مو تقویت می شود.

از جمله، باکتری ها به عنوان محرک زیستی استفاده می شوند. اما قدرت آنزیم ها را فراموش نکنید. ما با توماس دوما از Houweling Horticulture درباره محرک زیستی مبتنی بر آنزیم Root Energize صحبت کردیم: “Root Energize یک آماده سازی آنزیمی است. بقایای ریشه مرده را در بستر هضم می کند.”

باغبانی هوولینگ
Houweling Horticulture تامین کننده تامین کنندگان صنعت گلخانه است. مجموعه آنها شامل بیوسیدها، پاک کننده های شیشه، ورمیکولیت، محرک های زیستی، دمی آب و عوامل غربالگری است.

“این هضم راه را برای تشکیل ریشه جدید (مو) باز می کند و بنابراین، بستر ظرفیت تخلیه خود را حفظ می کند. این آنزیم مواد مرده (همی سلولز) را به گلوکز تبدیل می کند. گلوکز به گیاه و میکروارگانیسم های مفید استحکام می بخشد و آن را قوی تر می کند. در نتیجه. ، عوامل بیماری زا (قارچ ها و باکتری ها) شانس کمتری برای حمله دارند.”


هر دو فنجان اندازه گیری حاوی بقایای ریشه مرده هستند. بعد از یک هفته، می توانید (در سمت چپ) ببینید که هضم شروع شده است (با اضافه کردن Root Energize). در فلاسک ارلن در سمت راست که فقط حاوی آب است، می توان به وضوح مشاهده کرد که فرآیند هضم هنوز شروع نشده است.

برای اطلاعات بیشتر:
باغبانی هوولینگ
کلاپولدر 104
2665 LP, Bleiswijk
تلفن: +31 (0) 6 5137 3795
[email protected]
https://houweling.com/nl/oplossingen/horticulture/



منبع


رونالد دی وریده و توماس دوما

آنها کارایی کودها را افزایش می دهند، بنابراین گیاهان به مواد مغذی کمتری نیاز دارند.

اتفاقاً این محصول کاملاً مطابق با روح زمان است. تمرکز بیشتری بر پیشگیری برای پیشگیری از بیماری ها وجود دارد. به نظر می رسد که شعار مقاوم سازی گیاه باشد.

دوز
Root Energize شروع به هضم بقایای ریشه مرده می کند. لحظه تجویز ایده آل زمانی است که اولین ریشه های مرده در دال ظاهر می شوند. سپس این ماده را به صورت هفتگی چکه کنید. این کار را می توان همزمان با سایر میکروارگانیسم ها انجام داد. اطمینان حاصل کنید که همزمان با پراکسید هیدروژن و/یا کلر از لوله ها عبور نمی کند.

به گزارش Houweling، محرک‌های زیستی مواد مغذی واقعی نیستند، اما فرآیندهای تغذیه‌ای طبیعی گیاهان را تحریک می‌کنند. بنابراین، اینها کودها هستند تا محصولات محافظت از گیاه، زیرا این مواد، مخلوط ها و میکروارگانیسم ها صرفاً برای کمک به گیاه در استفاده مؤثرتر از مواد مغذی یا انعطاف پذیری بیشتر گیاه در برابر نوسانات دما، مقدار نور یا آب (تنش غیر زنده) هستند. ) و بهبود خصوصیات کیفی، یا افزایش دسترسی به مواد مغذی در خاک.