“ارائه گام به گام و پرورش دهنده”

برای اطلاعات بیشتر:
گلخانه های مترولینا
www.metrolinagreenhouses.com



منبع

· 100+ کاشت

جزئیات بیشتر در مورد تور باغ جنوبی 2023:

· 449 گیاه چند ساله

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پانل باغ خانه مترولینا، با لورا دروتلف، مدیر ارتباطات بازاریابی، به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

خانه باز سالانه بخشی از تور باغ جنوبی است که شامل توقف در مزرعه گیاه یانگ در آبورن، آلاباما، در 6 ژوئن و دانشگاه جورجیا در آتن، جورجیا، در 7 ژوئن است. برای جزئیات بیشتر به اطلاعات پیوست مراجعه کنید. توقف های دیگر

سه شنبه 6 ژوئن 2023

یک آزمایش سال دوم heuchera موضوع آزمایش جنس چند ساله مترولینا خواهد بود. علاوه بر این، تیم تحقیق و توسعه چندین نوع خرفه را در باغ ها برای تمرکز سالانه ارزیابی خواهد کرد.

8 صبح تا 4 بعد از ظهر؛ ناهار ساعت 11:30 صبح

· 150 سبد آویز

برای اطلاعات بیشتر در مورد باغ های آزمایشی گلخانه های مترولینا، با Kayla Gibson، مدیر تحقیق و توسعه، با شماره 0011-266-980 تماس بگیرید.

گلخانه‌های مترولینا باغ‌های آزمایشی خود را به روی مصرف‌کنندگان باغبانی برای رویداد تحقیقاتی مصرف‌کننده پانل باغ خانگی در روز جمعه، 9 ژوئن باز می‌کند. این رویداد فقط دعوت‌شده برای اعضای صنعت در سطح مدافع پانل باغ خانگی مترولینا گلخانه‌ها برای تعامل با باغبانی باز خواهد بود. مصرف کنندگان در بحث های تحقیقاتی و گروه های متمرکز.

مزرعه گیاه یانگ، 1166 لی شهرستان جاده 9، آبرن، آل، 36832

http://ugatrial.hort.uga.edu

8 صبح تا 12 بعدازظهر – بدون نیاز به پاسخگویی

چهارشنبه 7 ژوئن 2023

· 1900+ سالانه

RSVP مورد نیاز: https://youngstrialgarden.online-rsvp.com; سوالات: [email protected]

“گلخانه های مترولینا متعهد به درک ادراکات مصرف کننده و رفتارهای خرید است. با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های کمی و کیفی، پانل باغ خانه مترولینا تحقیقات سالانه باغبانی مصرف کننده را انجام می دهد که مترولینا و شرکای آن را در مورد عادات خرید مصرف کنندگان باغبانی، محرک های تصمیم گیری و ترجیحات اقلام مطلع می کند. این دانش، توسعه محصول را با تمرکز بر رفع نیازهای باغداران و در عین حال ارتقای موفقیت و رضایت مستمر آنها را راهنمایی می کند.

گلخانه‌های مترولینا سالانه باغ‌های آزمایشی خود را برای اعضای صنعت گل‌کاری از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر در روز پنجشنبه 8 ژوئن برگزار خواهد کرد.

باغ آزمایشی دانشگاه جورجیا؛ 1030 W Green Street، آتن، GA 30602

· 383 گل چند ساله سال دوم

امسال، باغ آزمایشی گلخانه های مترولینا بیش از 2000 مورد را ارزیابی خواهد کرد:

پارکینگ در محوطه دانشگاه: پارکینگ عرشه جنوبی در مقابل اسنلینگ

گلخانه های مترولینا بیش از 40 سال است که آزمایشات گیاهی را برگزار کرده است. امروزه، تیم تحقیق و توسعه متخصص مترولینا بیش از 15000 گونه را در آزمایشات عمومی و خصوصی هر سال ارزیابی می کند. کار این تیم تجزیه و تحلیل انتقادی از گونه هایی را ارائه می دهد که در منطقه جنوب شرقی بهترین رشد را خواهند داشت.

شرکت کنندگان باید به آدرس زیر پاسخ دهند: https://metrolinagreenhouses.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_39nYvsSdCykwmwK.