“استفاده از همان مایع پس از برداشت تا 8 بار با محلول نور UV”

www.uvrer-anemo.com



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
خولیو آسنسیو
UVRER
ایمیل: [email protected]

راه حل جدید حفاظت از UV-C
با استفاده از محلول های غذایی بازیافتی گوجه فرنگی – که در سال 2003 در فرانسه معرفی شد و سپس این فناوری به کشورهای دیگر، به ویژه در آفریقا گسترش یافت – آنها اکنون قادر به بازیافت و ضدعفونی مایعات حفاظتی هستند. “امروزه همه چیز در مورد بازیافت پذیری است. با این درمان UV، پرورش دهنده از مایعات استفاده می کند، سپس باقیمانده از یک تصفیه خانه عبور می کند که در آنجا با اشعه ماوراء بنفش ضد عفونی می شود. این یک نصب در مزرعه است، اما می توان از مایعات حفاظتی استفاده کرد. 7 تا 8 بار به جای یک بار، ROI بسیار زیاد است. این روش یک نصب کلید در دست سفارشی است که با نیازهای هر مزرعه سازگار است. و علاقه زیاد است.”

کمال رکاب – تحقیق و توسعه، رئیس منطقه شمال آفریقا
ایمیل: [email protected]

کشتن باکتری ها و قارچ ها با اشعه ماوراء بنفش بدون استفاده از مایع شیمیایی، UVRER بیش از 40 سال است که این کار را انجام می دهد و در حال حاضر انواع محلول هایی دارد که در باغبانی نیز کاربرد فراوانی دارد. علاوه بر تصفیه آب، تصفیه هوا و ضدعفونی سطح، آنها اکنون گزینه ای را برای حفظ مایعات، مانند مایعات پس از برداشت، برای حفظ گل ها ارائه می دهند. جولیو آسنسیو توضیح می دهد که با این درمان، مایع را می توان تا 7 تا 8 روز به جای یک بار استفاده کرد که در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی می شود.

اشعه ماوراء بنفش و باغبانی
خولیو آسنسیو توضیح می‌دهد که درمان‌های فرابنفش بسیار بیشتری وجود دارد که آنها ارائه می‌کنند، و همه آنها با نیازهای باغبانی سازگار هستند. “چندین تولید کننده در کنیا و کشورهای استوایی در حال حاضر از پروژه های کلید در دست ما برای ضدعفونی مایعات حفاظتی بازیافت شده، مایعات مغذی در گلخانه های هیدروپونیک، و همچنین دستگاه UVDT ما برای ضدعفونی گلبرگ های گل برای خلاص شدن از شر قارچ بوتریتیس بدون استفاده از مواد شیمیایی (برای مصرف و قبل از آن) استفاده می کنند. مراحل حمل و نقل). آنها همچنین هوای اتاق سرد خود را با دستگاه های ما ضد عفونی می کنند تا گل های خود را ذخیره کنند. ما پروژه های کلید در دست دیگری داریم که توسط بخش تحقیق و توسعه ما برای حل مشکلات آلودگی و ضد عفونی برای حمل و نقل، کشاورزی، پیوند، بذر، قلمه زدن و سطوح.”


غرفه UVRER در IFTEX 2023 در نایروبی، کنیا.

راه حل های سفارشی
راه حل ها در حال سفارشی سازی هستند. جولیو آسنسیو: “ما با افرادی که در مزرعه کار می کنند در تعامل هستیم، مشکلات و علایق آنها را درک می کنیم و پروژه های کلید در دستی خاص متناسب با نیازهای آنها را پیشنهاد می کنیم. استفاده از فناوری UV اعتماد به راه حل های کامل و مناسب برای حل مشکلات آلودگی در تمام زمینه های تولید است. فرآیند، حصول اطمینان از حفظ بهینه.”