اعضای APL و HTA جمعیت و داوران را در جشنواره باغ کاخ RHS همپتون کورت تحت تأثیر قرار می دهند.

جشنواره باغ کاخ RHS همپتون کورت این هفته (4 تا 7 ژوئیه 2023) برگزار می شود و اعضای انجمن منظره سازان حرفه ای (APL) و انجمن تجارت باغبانی (HTA) بار دیگر جمعیت و داوران را با باغ های چشمگیر خود شگفت زده می کنند. نمایش می دهد.

غرفه APL توسط Artform طراحی شده است و ساخت آن توسط David Strows، Bushy Business، Hardwood Landscapes، Garden House Design، Cherry Carmen، Form Plants، Humblebee Gardeners، CED، Landscape Plus، Composite Prime، Steintec، Oase، Weatherit Ltd، طراحی شده است. Millboard، Bury Hill Top Soil و Growing Revolution.

APL غرفه خود را در نمایشگاه تحت عنوان “شیطان در جزئیات” دارد، که یک تجربه کاملا تعاملی برای عموم است، جایی که بازدید کننده این شانس را دارد که به دو باغ تقریباً یکسان نگاه کند، اما یکی از آنها 6 مشکل مشترک دارد. یا گسل هایی که در برخی از پروژه های چشم انداز یافت می شوند. وظیفه آنها این است که آنها را شناسایی کنند و سپس متوجه می شوند که چگونه می توان از آنها اجتناب کرد.

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk



منبع در جای دیگر نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند نگاهی به باغ های برنده جایزه ساخته شده توسط اعضای APL بیندازند:

  • Frogheath Landscapes – Wildlife Trust Renters Relief برنده بهترین در دسته (باغ شروع کن) و جایزه طلا شد.
  • باغ ثروت ذهنی لندفرم که توسط مشاوران لندفرم ساخته و حمایت می شود، برنده جایزه بهترین ساخت و ساز و جایزه طلا شد.
  • باغ های اقاقیا اینگامز که با طبیعت کار می کند برنده جایزه نقره ای شد.

در میان باغ‌های ویژه، باغ قهرمان باغبانی نمادین RHS است – که توسط مشاوران Landform، Landscape Associates، و ACO APL Associate، باغ انعطاف‌پذیر RHS، و The Garden Landscapers، باغ حیات وحش RHS را ساخته‌اند.