افزایش سطح اکسیژن در آب آبیاری برای رشد سالم تر

گفته می‌شود که این محتوای بالای اکسیژن آب باعث کاهش رشد پاتوژن‌ها و بیوفیلم‌ها، بهبود کیفیت آب و رشد ارگانیسم‌هایی می‌شود که از اکسیژن بهره می‌برند. همچنین، خواص فیزیکی حباب های ریز فرآیندهای تصفیه آب را تشدید می کند و به طور خاص عناصر کمیاب را به هدف مورد نظر منتقل می کند، به عنوان مثال، مواد مغذی را به ریشه گیاهان می رساند.

برای اطلاعات بیشتر:
EOD Oy
Joensuunkatu 7, FI-24100
سالو، فنلاند
تلفن: +358 449016222
ایمیل: [email protected]
https://eod.fi/en/



منبع با توجه به شرایط محیطی مختلف، محتوای اکسیژن آب آبیاری می تواند به سطوح بسیار پایین کاهش یابد که رشد سالم گیاه را به چالش می کشد. به همین دلیل، EOD اروپا با مولد حباب ریز اکسیژن جدید خود به نام Nanoboost™ Oxygen Finebubble Generator که مقدار اکسیژن را در آب آبیاری اضافه و تثبیت می کند، ارائه کرده است.

Nanoboost یک دستگاه فشرده است و می تواند در سیستم های آبیاری موجود ادغام شود. اکسیژن مورد نیاز هوای اطراف را با یک غربال مولکولی جمع آوری می کند و به همین دلیل، سیستم به منبع اکسیژن فشرده جداگانه نیاز ندارد. به گفته این شرکت، حدود 20 درصد از اکسیژن تولید شده حل شده و به طور موقت آب را فوق اشباع می کند. اکسیژن باقی‌مانده در حباب‌های ریز به صورت گاز ذخیره می‌شود که محتوای اکسیژن بالا را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ می‌کند.

دستگاه باید در فضای سرپوشیده با رطوبت هوای قابل قبول 15 تا 75 درصد و دمای محیطی بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد نصب شود.

ژنراتور حباب ریز اکسیژن Nanoboost برای اکسید کردن هر نوع آب مناسب است و می تواند فشار آب ورودی بین 0.05 تا 0.14 MPa را تحمل کند. این دستگاه همچنین امکان کنترل و نظارت از راه دور را فراهم می کند. می توان آن را در سیستم های مختلف اتوماسیون و جمع آوری اطلاعات ادغام کرد.