انواع گل رز باغی معطر در حال افزایش است


انواع معطر محبوب هستند و بار دیگر در نمایشگاه IPM Essen که ماه گذشته برگزار شد، ثابت شد. رزا اسکلوند از Roses Forever می‌گوید: «به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان در اروپا اکنون به گل‌های رز معطر باغی ما توجه کرده‌اند. در طول نمایش، این پرورش دهنده دانمارکی با چندین پرورش دهنده آشنا شد که مشتاق تولید سری Plant ‘n Relax او هستند و همه به گونه جدید Plant ‘n Relax “Our First Summer” که برای اولین بار ارائه شد بسیار علاقه مند بودند.


روزا در IPM Essen که برای اولین بار “اولین تابستان ما” را ارائه می کند. هارلی در یک جلسه با یکی از تولیدکنندگان خود در ژاپن بود.

“اولین تابستان ما”
نام این گونه جدید ممکن است آشنا به نظر برسد، و دلیل آن این است که Roses Forever همچنین دارای Plant ‘n Relax “Our Last Summer” در مجموعه خود است. این تنوع حدود یک دهه است که در بازار وجود دارد و در اسکاندیناوی به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده است و محبوبیت آن در سراسر جهان افزایش می یابد. بنابراین، رزا به این معرفی جدید بسیار افتخار می کند و انتظارات زیادی از آن دارد.

این عطر همان عطر عادات قوی ما Last Summer را دارد، اما رنگ گل‌ها شبیه رز گلدانی ما شاهزاده بی‌نهایت است که یکی از پرفروش‌ترین‌های سری Infinity است. قبلاً در نمایشگاه، این تنوع یک جایزه دریافت کرد. توجه زیاد.”

مزیت این رقم جدید این است که برای جوانه زدن و به صورت قلمه در دسترس است. “این که به عنوان قلمه در دسترس است یک مزیت بزرگ برای تولیدکنندگان در سراسر جهان است زیرا تولید آن بسیار ارزانتر است و محصول نهایی همان کیفیت را خواهد داشت.”

افزایش تقاضا برای سری Plant ‘n Relax
به گفته روزا، تقاضا برای سری Plant ‘n Relax در حال افزایش است. در IPM، چندین تولیدکننده اروپایی از قبل تصمیم گرفتند که تولید مجموعه Plant ‘n Relax را آغاز کنند، از جمله 3 فرانسوی، 3 از بلژیک و 2 از آلمان.” همچنین، در آسیا، او شاهد رشد بازار است و تقاضا برای سری Plan ‘n Relax آنها در حال افزایش است. در مجموع، مردم رزهای معطر را دوست دارند، اما گونه‌های آن باید هم مقاوم و هم سالم باشند، که گونه‌های سری Plant ‘n Relax چنین هستند.

برای اطلاعات بیشتر
گل رز برای همیشه
رزا اسکلوند
تلفن: +45 51 57 19 90
[email protected]
www.roses-forever.com



منبع