“با این ربات گلدان، ما نه تنها کارآمدتر هستیم، بلکه می توانیم گیاهان بیشتری در گلخانه داشته باشیم.”

اتوماسیونی که در ابتدا می‌خواستیم پیاده‌سازی کنیم، منجر به کاهش 2 درصدی گیاهان در گلخانه می‌شد، اما با ربات گلدان Degraplace که اکنون طراحی کرده‌ایم، نه تنها کارآمدتر هستیم، بلکه در حال حاضر نیز 2 درصد گیاهان بیشتر در گلخانه دارند.

ربات دومی که اکنون به برگکمپ تحویل داده‌ایم کاملاً مطابق با آنچه که آنها دقیقاً نیاز داشتند طراحی شده است. به جای زیر آن، عرض خود ربات به طوری که بتوان آن را در کامیون حمل کرد، ظرفیت بالا، قابلیت فاصله گرفتن تا 10 سانتی متر از نما و غیره، سپس یک ربات منحصر به فرد را می بینید که در حال حاضر وجود ندارد. در هر جای دیگری یافت می شود.”

برگکمپ
Oudecampsweg 11
2678 NN De Lier
+31 (0) 174 51 80 85
www.bergcamp.nl



منبع

“پیش از آن، مارتن با چند ماشین آمد تا ببیند چه چیزی برای ما مناسب است، بنابراین آنها در همان مراحل اولیه درگیر شدند. بنابراین ما آن را با هم از ابتدا طراحی و تصور کردیم. در پایان، بیش از یک سال طول کشید. نتیجه خوب.

“در 3 سال گذشته ما لیستی از کارهای عملی را تهیه کرده ایم که می تواند حتی بهتر انجام شود و ما را کارآمدتر و بهتر می کند. در این مدت همه خرابی ها را ترسیم کرده ایم تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم.”


مارتن و والتر با دستگاه جدید

دگرامک
Ambachtenlaan 13
IZ Lozen Boer
9080 لوکریستی
+32 (0) 9 328 4050
[email protected]
www.degramec.be

والتر ون دن برگ
والتر (34) به همراه برادرش رابرت (36) مهد کودک برگکمپ را اداره می کند. این شرکت توسط پدرشان تاسیس شد و اکنون دارای سه گلخانه است. والتر می‌گوید: “ما محصولات فصلی، سیکلامن، کامپانولا و پلارگونیوم را پرورش می‌دهیم. ما مشغول بررسی چگونگی بهبود فرآیند گلدان بودیم. ما به دنبال ماشین‌هایی با ظرفیت مازاد برای مقابله با رشد آینده بودیم. ما آن را Bergcamp Potting Plan 3.0 می‌نامیم.” .

مزایای دستگاه Degraplace 3.0:

  • همه گیاهان به طور خودکار در نما قرار می گیرند.
  • ربات تمام گیاهان را به طور یکنواخت در برابر یکدیگر تا میلی متر قرار می دهد.
  • این ربات می تواند گیاهان بیشتری را بافر کند، بنابراین آنها ظرفیت را 25 درصد افزایش داده اند.
  • این یک دستگاه فشرده است که به راحتی بین گلخانه های مختلف جابجا می شود.
  • قابلمه ها را می توان از جلو و عقب و از چپ و راست تهیه کرد.

مارتن آکه
Maarten Acke از Degramec پروژه را در Bergcamp دنبال کرد و با Walter برای یافتن راه حلی برای مشکل کشاورز کار کرد. “فروش یک ماشین استاندارد همیشه امکان پذیر است، اما ما ترجیح می دهیم به طور خاص به هر مشتری نگاه کنیم تا ببینیم به چه چیزی نیاز دارد و سپس یک ربات یا ماشینی بسازیم که به طور یکپارچه به نیازها یا مشکلات مشتری متصل شود. کاری که ما با Bergcamp انجام داده ایم یک مارتن در مورد این پروژه می گوید.

برای اطلاعات بیشتر:

Bergcamp Nursey با Degramec همکاری کرد تا روند گلدان را در مهد کودک بهبود بخشد. اکنون آنها راه حلی را ارائه کرده اند که به طور خاص نیازهای مهد کودک را هدف قرار داده است: “طرح گلدان 3.0”. والتر ون دن برگ از مهد کودک برگکمپ و مارتن آکه از دگرامک بیشتر در مورد آن به ما می گویند.