بورس گل میسوری 17 کشاورز گل تحت رهبری زنان را به مصرف کنندگان در سراسر ایالت متصل می کند

بورس گل میسوری که در بهار 2022 تأسیس شد، بخشی از شبکه کشاورزان ریشه دار در سراسر کشور است، یک پلت فرم فروش آنلاین که به گروه های مزرعه گل، کشاورزان فردی و گلفروشان در ارتباط با یکدیگر و فروش محصولات کمک می کند. Rooted Farmers مستقر در نیوهمپشایر توسط کشاورز گل آملیا ایهلو در سال 2019 تاسیس شد.

کشاورزان گل علاقه مند به پیوستن به بورس گل میسوری باید درخواست دهند و استانداردهای این مجموعه را رعایت کنند. پس از پذیرش، کشاورزان از طریق Rooted Farmers برای کسب‌وکار خود حساب‌هایی ایجاد می‌کنند، که به آنها اجازه می‌دهد تا محصولاتی را که در دسترس دارند در وب‌سایت تبادل گل میسوری پست کنند.

در news-leader.com بیشتر بخوانید



منبع

این سه زن بنیانگذاران بورس گل میسوری، اولین مجموعه مزرعه گل میسوری مستقر در اسپرینگفیلد هستند. هفده مزرعه گل در ایالت در این جمع شرکت می کنند، همه با علاقه به کشت گل های بومی برای گلفروشان و مشتریان محلی.

جینی رندال، آنجلا مورتون و الیزابت تالبوت به سرعت حرکت می‌کنند و سطل‌هایی از گل‌های پر جنب و جوش و معطر را در پشت مینی‌ون‌های خود قرار می‌دهند و آماده تحویل هستند. رندال با خنده در مورد خرید اولین مینی ون خود به منظور حمل و نقل گل موثر گفت: “من هرگز فکر نمی کردم این کار را انجام دهم.”