بیلی شرکای شبکه را می شناسد

رشد دهنده سال شبکه Easy Elegance – Midwest Groundcovers LLC
با گسترش فروش خود در دو سال گذشته، Midwest Groundcovers همچنان به رشد پیشنهاد Easy Elegance خود ادامه می دهد. آنها از طریق ابزارهایی مانند رسانه‌های اجتماعی و باغ آزمایشی در محل خود، نه تنها به طور مداوم Easy Elegance را تبلیغ می‌کنند، بلکه مجدانه برای آموزش دیگران در مورد برند تلاش می‌کنند.

پرورش دهنده آزمایشی سال – Dewar Nurseries Inc.
آزمایش یک بخش ارزشمند از جدول‌های زمانی معرفی محصول است و Dewar در ارائه بازخورد به بیلی فراتر از انتظارات عمل کرده است. بازخورد آن‌ها به‌طور باورنکردنی مفید بوده است، زیرا بیلی معرفی‌های بالقوه را ارزیابی و مقایسه می‌کند و مطمئن می‌شود که فقط بهترین گیاهان انتخاب شده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر:
بیلی
www.baileynurseries.com



منبع

اولین نسخه رشد دهنده شبکه سال – مهد کودک کلینتون
مهد کودک کلینتون در حال حاضر 59 گونه در برند First Editions رشد می دهد و هر سال به اضافه کردن انواع جدید ادامه می دهد. شفافیت مداوم آنها در طول بحث در مورد برند تأثیر مثبتی بر چیستی First Editions و مسیر رفتن آن گذاشته است.

پرورش دهنده سال شبکه تابستانی بی پایان – شرکت نهالستان گرین لیف
گرین لیف به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شبکه هیدرانیاس تابستانی بی پایان، به طور پیوسته به افزایش فروش سالانه خود ادامه می دهد. آنها با فراتر رفتن و ارتقای نام تجاری به مشتریان خود، به تثبیت تابستان بی پایان به عنوان برند برتر گل هیدرنجی کمک می کنند.

Gragnani به اشتراک می‌گذارد: «به‌دلیل مشارکت‌های قابل اعتمادشان، گل‌پرتگاه‌های تابستانی بی‌پایان، درختچه‌ها و درختان نسخه اول، و گل رز Easy Elegance همچنان به رشد و فراتر از انتظارات در تمام سطوح صنعت ادامه می‌دهند. ما از دستاوردهای مستمر و فداکاری هر یک از تولیدکنندگان به برندهایمان سپاسگزاریم.

مهدکودک بیلی اخیراً از چهار شریک صاحب مجوز برند که با بیلی مصرف کننده برندهای بی پایان تابستانی هیدرانیاس، درختچه ها و درختان نسخه اول و ایزی الگانس رز کار می کنند، تقدیر کرد. Layci Gragnani، مدیر توسعه تجارت و برند، جوایز را برای قدردانی از شرکای ارائه کرد که نشان دهنده نمایندگی برند برتر، کیفیت محصول استثنایی و مشارکت عالی هستند.