“تأثیر احیای خاک با میکروب ها از ضایعات مواد غذایی بسیار زیاد است”

این سیستم یک “کارخانه کود در یک جعبه” غیرمتمرکز و کاملا اتوماتیک است که می تواند در تعاونی ها و جوامع کشاورزی روستایی در سراسر جهان مستقر شود. سیستم تمام اتوماتیک زباله های سبز محلی را از هر جامعه به میکروب خاک کود مایع Terreplenish تبدیل می کند که برای کشاورزان و پرورش دهندگان محلی در دسترس است.

Digital Utilities Ventures اعلام کرد که سیستم کود میکروبی مدولار Easy FEN، که از فرمول میکروب خاک آنها (Terreplenish) استفاده می کند، اکنون برای توزیع در ایالات متحده و بین المللی در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
پر کردن
www.terreplenish.com



منبع

از سال 2012، Feed Earth Now (FEN) و، ران دوچ، زراعی ارشد Solutions in the Land، همراه با سایر اشخاص ثالث، آزمایشات اعتبارسنجی متعددی را بر روی بیش از 100 محصول مختلف، از جمله محصولات زراعی مانند ذرت، گندم، سویا، کنف تکمیل کرده اند. و شاهدانه، و همچنین میوه ها و سبزیجات متعددی مانند توت فرنگی، موز، زغال اخته، آووکادو، و کدو حلوایی. Terreplenish دارای گواهی USDA و همچنین OMRI برای استفاده ارگانیک است.

کتی همچنین می گوید احتباس آب نیز یک مزیت کلیدی است. نشان داده شده است که سیستم EasyFEN احتباس آب را تا بیش از 125 درصد افزایش می دهد – در نتیجه میزان آبیاری مورد نیاز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

در ده سال گذشته، کتی اسکرچ و شرکای او در Feed Earth Now, LLC (FEN) در حال توسعه فرمول میکروب خاک (Terreplenish) از ضایعات مواد غذایی بوده اند که نیترات های موجود در گیاه را از طریق جذب N2 جو و سایر میکروب های مفید جذب می کند. او می‌گوید، فرسایش این فسفر اضافی از زمین‌های کشاورزی و چمنزار کشور است که علت اصلی مشکل در «منطقه مرده» خلیج مکزیک است. تاثیر سیاره‌ای مثبت بازسازی خاک ما با میکروب‌های غذایی که هیچ‌کس نمی‌خورد بسیار زیاد است.