تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

در این سایت نیز امکان اشتراک از طریق پست الکترونیک و دریافت کتب الکترونیک در ایمیل فراهم می‌باشد. در این تارنما کتاب‌هایی در موضوعات گوناگون قابل‌دسترس است و نیازی به ثبت‌نام برای دانلود کتاب‌ ها ندارد. امکان دانلود رایگان کتاب را به راحتی در اختیار کاربر می گذارد . ژنتیک پزشکی امری یکی از بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است که دانشجویان را به‌طور کامل با مفاهیم مورد نیازشان آشنا می‌کند. این کتاب هم جزو رفرنس های دانشجویان علوم پایه پزشکی است و هم اینکه دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون ژنتیک ارشد علوم پزشکی باید این کتاب را به صورت کامل مطالعه کنند . شخصیت اصلی داستان «لوئیس» به سرزمینی به نام «نارنیا» رهسپار می‌شود.

فیلم زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند: معرفی و نقد و بررسی – For Whom the Bell Tolls (

جو زن جوانی است که چند ماه در سال به یک کلبه بزرگ برای تحقیق می‌آید. شب دختربچه‌ای از جنگل بیرون می‌آید و به حیاط او می‌آید، دختر بچه می‌گوید از یک سیاره دیگر نزدیک دب اکبر آمده است و باید ۵ معجزه ببیند تا به سیاره‌اش برگدد. جو حرف‌های دختر را باور نمی‌کند و سعی می‌کند از او درباره خانواده‌اش اطلاعات بگیرد. از او می‌پرسد چندسالش است و برای چه شبیه یک دختر بچه است، دختر توضیح می‌دهد او بدن یک انسان زمینی را گرفته است که مرده است و خانه‌ای روز زمین ندارد. جو می‌خواهد به پلیس زنگ بزند اما دختر می‌گوید اگر پلیس خبر کند فرار می‌کند. جو روز بعد هم دختربچه را می‌بیند و با یکی از افراد محلی به نام گابریل صحبت می‌کند.

درگیری در تهران امروز

دروغگو نوشته ی نورا رابرتس یکی دیگر از رمان های هیجان انگیزی است که در آن رازی شوکه کننده افشا می شود. رابرتس نویسنده ی شماره یک پرفروش های نیویورک تایمز است که تعداد آثار او به 200 رمان می رسد و بیش از 400 میلیون نسخه از کتاب های او به چاپ رسیده است. هرساله آمازون پرفروش ترین کتاب های خود را در همه ی زمینه ها، از رمان گرفته تاکتاب های خود آموز، منتشر می کند. در اینجا ما 25 کتاب برتر آمازون در سال 2015 را برای شما آماده کرده ایم.

پرواز بر فراز آشیانه فاخته اثر کن کیسی

در آن روزگار نام خانوادگی وجود نداشت و اشخاص را به القابشان می‌شناختند. لقب پدر من ابتدا «نصرت الدوله»، سپس «سالار لشکر» و بالاخره «فرمانفرما» شد و در نهایت با همین لقب مشهور گردید. زن چند لحظه دیگر هم چاقو را در عقده‌های من تکان می‌دهد و به نظر می‌رسد از این کار لذت شروران‌های نصیبش می‌شود. با خود می‌گویم چرا از نوشیدنی خوشامدگویی برای رفع بی‌حوصلگی معمول این جور محافل بهره نمی‌برد؟ من که نوشیدنی‌ام را یکجا سر می‌کشم.

تازه ترین و جدیدترین شاهکارهای اضافه شده به دنیای کتاب و کتابخوانی را در این بخش می توانید ببینید. با بررسی فهرست جدیدترین کتاب ها، همیشه خود را در دنیای کتاب ها به روز نگه دارید و جا ماندن در این دنیای پرسرعت را به فراموشی بسپارید. یک کتاب دیگر از عباس معروفی که در لیست کتابهای ایرانی معروف جا دارد. نمیشود به معرفی کتاب خوب ایرانی پرداخت و اسمی از این نویسنده نبرد.

در این قسمت درباره‌ی والدین هری یعنی جیمز و لیلی هم اطلاعاتی داده می‌شود و از مرگ آنها در راه محافظت از هری صحبت سایت فراکتاب می‌شود. دیروز جمعه (۳ اردیبهشت) جهان برای بیست‌وششمین بار این روز را گرامی داشت… از طرفی قرار است شما را با انتشارات جعفری که می توانید هر کتاب پزشکی را در سایت آن به آدرس پیدا کرده و خریداری کنید آشنا کنیم. کتاب پزشکی آسیب شناسی پایه رابینز کتاب پاتولوژی رابینز یا همان آسیب شناسی رابینز، به عوامل تاثیرگذار بر مکانیسم ایجاد بیماری ها می پردازد…. اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر جبهه مقاومت و دفاع از حرم «جایزه سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» مهرماه امسال در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار شد.

  • نویسنده این کتاب ، دریاسالار ویلیام مک روون ، در 10 فصل جداگانه 10 درس مهم آموخته است که در طول زندگی خود بر روی امواج آموخته است.
  • و البته قابل قبول بودن اطلاعات مختلف هم با دقت بالایی بررسی می‌شود.
  • برای رمان بربادرفته ترجمه حسن شهباز رو پیشنهاد می‌کنیم.
مجموعه کتاب‌ها در صورتی که کشش کافی برای جذب خواننده داشته باشند پیشنهاد می‌شوند. چشمهایش را می‌توان یکی از معروفترین و محبوب ترین کتابهایی دانست که کمتر کسی می تواند بخواند ، اما این شاهکار هنری در لیست کتابهایی که خوانده است نیست. چشم های او در داستان نویسی ایران چنان داستان مهم و تأثیرگذاری است که نیازی به معرفی و توضیح چندانی ندارد. جورج اورول این کتاب را در طول جنگ جهانی دوم نوشت و از استبداد طبقه حاکم شوروی انتقاد کرد. پرچمی که اورول در داستان مزرعه حیوانات کشیده شبیه پرچم شوروی است.

تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

اما سعد ساعتی بعد تماس گرفت و عذرخواهی کرد که ناچار است فردا صبح زود برای شرکت در جشنواره گلاویژ به سلیمانیه برود، و دیدار را به بعد موکول کرد. ۹‌آوریل ۲۰۱۸، او در سلیمانیه دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت، و دیدار ما برای همیشه به بعدی نامعلوم موکول شد. چه چیز یک تحصیل‌کرده می‌تواند آنقدر جذاب باشد که کتابش را به لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بفرستد؟ شاید مسیری که قهرمان این کتاب برای تحصیل کردن طی کرده است، پاسخ ما را بدهد. تارا وستور، در خانواده‌ای فوق مذهبی به دنیا آمده است.

موریس مردی دلسوز و رازدار است که با همسرش، آیدا، در طبقه‌ی بالای مغازه بقالی‌اش زندگی می‌کند. کسب‌وکار موریس از رونق می‏‌افتد و آیدا اصرار دارد موریس مغازه را بفروشد، ولی مغازه خریدار ندارد. رمان روایت سفر اُدیسه‌وار جوانی به نام سالواتوره پارادایز (سَل، سَلی) است. نویسنده‌ای که پس از جدایی از همسرش، سرخورده و افسرده، بر آن می‌شود تا دلش را به دست جاده‌های آمریکا بسپارد و می‌کوشد از این طریق معنا و مفهومی برای زندگی پوچ خویش بیابد.