تجارت در مزرعه Stonecrop شکوفا شده است

منبع: www.virginialiving.com



منبع

نژاد جدیدی از گل‌فروشان کشاورز، مزرعه Stonecrop، گل‌های بریده فصلی و مدیریت مسئولانه را رشد می‌دهد که از طریق Sugar Magnolia بلکسبورگ و بازار کشاورزان شهر در دسترس است. همیلتون می گوید: «هر کدام از دسته گل های ما متفاوت است. “جاهای دیگر معمولاً فرمول دارند و از دستور العمل خاصی پیروی می کنند” سه گل لاله صورتی، چهار گل نرگس، شش گل نرگس. همه شبیه هم هستند. ما وقت می گذاریم و به طراحانمان اجازه می دهیم خلاق باشند و از غریزه خود پیروی کنند. تیم Stonecrop برای ایجاد چیدمان مناسب برای میز یا محراب کار می کند. و رویدادها، به ویژه عروسی، بخش بزرگی از تجارت آنها است.

در مزرعه Stonecrop در روستایی نیوپورت، همیلتون و وبستر گل های بی شماری می کارند تا اشتهای شکوفه را در سراسر دره رودخانه جدید ویرجینیا برآورده کنند. همیلتون می‌گوید در بهار مزرعه غرق در لاله‌ها و گل‌های گل می‌شود. او توضیح می‌دهد: «سپس ما به سمت گل‌های وحشی حرکت می‌کنیم و به سمت تابستان، این گل‌ها، خرچنگ، رودبکیا و گل‌سنگ است». لیسیانتوس و رنگین کمانی از گل محمدی به همراه زینیا و گل آفتابگردان در رتبه های بعدی قرار می گیرند. این فهرست همچنان ادامه دارد، با چند سبزی ارثی که برای اندازه گیری خوب در آن ریخته شده است. همیلتون می‌گوید: «برت سابقه کشاورزی دارد و من در کالج یک رشته هنری بودم. او اکنون تقریباً هر روز دسته‌های گل و گل آرایی می‌سازد.

مزارعی از اسنپدراگون ها و گل محمدی و گل های لاله و رنگدانه ها را تصور کنید، رنگین کمانی رنگی تا جایی که چشمان شما می توانند ببینند. خوش شانس گوین همیلتون و برت وبستر، این دیدگاه آنها تقریبا در تمام طول سال است.