تسهیلات کلید در دست، جابجایی دستی در مهدکودک جنگلی Maelor را کاهش می‌دهد

کاهش چشمگیر جابجایی دستی 25 میلیون نهال صنوبر که توسط Maelor Forest Nurseries در یک مرکز کلید در دست، توسط CMW Horticulture – یک شرکت Bosman Van Zaal رشد کرده است.

آنها ادامه می دهند: «تاسیسات مینی پلاگ نه تنها عرضه مستمر و ثابت درختان را تضمین می کند، بلکه کیفیت و انعطاف پذیری آنها را در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی نیز بهبود می بخشد. کاشت بذر در اوایل ژوئن 2022 آغاز شد و یک میلیون بذر در دو روز اول کاشته شد. در دومین کارزار کاشت، بیش از 12 میلیون بذر تا پایان ژوئن کاشته شد – این دانه ها به خوبی جوانه زدند و در تابستان رشد کردند و در پاییز گذشته در مزرعه کاشته شدند. نهال ها برای یک سال دیگر رشد خواهند کرد قبل از اینکه در زمستان 2023/24 بین مشتریان توزیع شوند.

Maelor Forest Nurseries 25 میلیون نهال Sitka Spruce خود را در تأسیسات مینی پلاگ در Wrexham، انگلستان، که به عنوان یک پروژه کلید در دست توسط CMW Horticulture – یک شرکت Bosman Van Zaal ساخته شده است، پرورش می دهد. «تجهیزات مینی پلاگ ما از سه عنصر تشکیل شده است، یک خط کاشت بذر، منطقه رشد سرپوشیده، و فضای بیرونی سخت شدن. هر سه عنصر توسط یک سیستم نیمکت غلتکی به هم متصل می شوند که به طور قابل توجهی جابجایی دستی سینی ها را کاهش می دهد.

این پروژه شامل یک گلخانه چند دهانه ونلو با پوشش فیلم به مساحت 25446 متر مربع است. یک منطقه کاری؛ تاسیسات آبیاری و برقی؛ بیش از 2000 کانتینر با سیستم حمل و نقل؛ خط بذر و فیکس کننده های پلاگین Viscon. یک خط اختلاط و پر کردن BCC؛ و بوم های پاشش Urbinati و BCC. BCC همچنین یک سینی واشر عرضه کرد. به خواندن ادامه دهید: https://www.bosmanvanzaal.com/projects/maelor-forest-nurseries.

نهالستان جنگل مایلور
Maelor Forest Nurseries Limited در مزرعه فیلدز، برونینگتون، در مرزهای ولز واقع شده است. آنها همچنین یک سایت مهد کودک مستقر در Darnaway، Forres، در ارتفاعات اسکاتلند دارند. این نهالستان بخشی از گروه BSW و Binderholz است و طیف گسترده ای از جنگلداری تجاری و گونه های پهن برگ بومی را تولید می کند و تقریباً 35 میلیون درخت در سال را برای مشتریان در سراسر بریتانیا و اروپا بازاریابی می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
Braziliëlaan 4, 1432 DG
Aalsmeer، هلند
[email protected]
www.bosmanvanzaal.com



منبع