تولیدکنندگان گل منطقه خلیج با افزایش سرسام آور قیمت گاز طبیعی روبرو هستند

از اکتبر تا آوریل، مه، بسته به آب و هوا، ما باید این گل های رز را زیاد گرم کنیم. احتمالاً هزینه دوم ما بعد از نیروی کار برای گرم کردن، مقدار گرما، گاز طبیعی است که باید برای تولید این گل رزها در یک ساعت هزینه کنیم. با کیفیت بالا و حجم کافی برای توجیه آن.

برای سه نسل، خانواده Neve از Petaluma گل رز را در منطقه خلیج پرورش داده و به نسل‌های صاحبان فروشگاه‌ها و غرفه‌های گل، برنامه‌ریزان رویداد، گل‌فروشی‌ها و مصرف‌کنندگان می‌فروشند.

مقاله کامل را در www.ktvu.com بخوانید.



منبع

در تعطیلات، بقیه زمستان و اوایل بهار، گل رز با نام دیگری گاز است و مشکل همین است.

یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان گل در منطقه خلیج با تصمیمات سختی بین گرما و کارمندان مواجه است. آنها تنها نیستند. بسیاری از کسب‌وکارهای کالیفرنیا وقتی قبض‌های گاز طبیعی خود را دریافت می‌کنند دچار شوک برچسب می‌شوند. این صورتحساب ممکن است برای برخی از کارمندان هزینه شغلشان را به همراه داشته باشد.

بدون گرمای ارائه شده به گل رز از بخار حرارتی بخار ساخته شده از گاز طبیعی در لوله های گرمایش گلخانه، رزهای 600000 فوت مربعی Neve خیلی آهسته رشد می کنند یا خاموش می شوند. Neve گفت: “محصول شما کند می شود، کیفیت شما بسته به تنوع ممکن است آسیب ببیند، و شما در معرض خطر بیماری قرار می گیرید، و این باعث افزایش هزینه برای آفت کش ها، قارچ کش ها و موارد مشابه می شود.”