خرید کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف کتابانه | ketabko

از نظر محتوای کلی، چهار کتاب کاملا شبیه هم هستند؛ هر چهار کتاب دارای درسنامه‌های مفصل، بانک تست کامل و پاسخنامه‌ی تشریحی می‌شوند و همگی تک جلدی هستند. ساختار هر چهار کتاب به این صورت است که مباحث هر فصل از کتاب درسی خود به چند بخش تقسیم شده است و برای هر بخش ابتدا درسنامه‌ها و سپس تست‌های آن مبحث کتاب کمک درسی یازدهم ارائه گشته است. در دو کتاب نشر الگو و قلم چی پاسخنامه‌ی تمامی تست‌ها در انتهای کتاب قرار داده شده است؛ حال آن که در دو کتاب گاج و خیلی سبز پاسخنامه‌ی تشریحی سؤالات هر فصل در انتهای همان فصل ارائه شده است.

بهترین کتاب کمک‌درسی برای درس حسابان یازدهم ریاضی

از آنجایی که کسب نمره بالا در آزمون نهایی یکی از شروط اصلی موفقیت برای قبولی در کنکور است، نمره شیمی در کارنامه بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت کتاب‌های کمک درسی متعدد و متنوعی در بازار موجود است که سطح رضایت دانش آموزان را برآورده می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و معتبرترین منابع آموزشی درس شیمی اشاره می‌کنیم. به خاطر بالا بودن ضریب درس شیمی در قبولی کنکور تجربی، بهترین منابع کمک درسی و تست برای شیمی یازدهم، اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. باید از همین سال یازدهم، زمانبندی برای تست زنی شیمی را تقویت کنید، چون شیمی درس زمانبری است. بهترین منابع کمک درسی و تست یازدهم تجربی برای درس عربی، منبعی است که بتواند برای افراد با پایه بسیار قوی، بیشتر روی نکات تستی تاکید داشته باشد و برای دانش آموزان ضعیف بر روی مفاهیم و آموزش تاکید کند.

  • بساری از دانش‌آموزان از پایه یازدهم برنامه‌ریزی تحصیلی خود را برای کنکور آغاز می‌کنند و خود را برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز آماده می‌کنند.
  • کتاب فیزیک یازدهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است.
  • همان‌گونه که بیان شد، مطالب کتاب های یازدهم تجربی از گستردگی و حجم بالایی برخوردار است.
  • لغت های کتاب درسی به طور کامل به همراه معانی و همچنین املا کلمات مهم بیان شده است.

خرید کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف کتابانه | ketabko

همچنین مطالب جمع‌بندی هم در کتاب آمده است که تا حد زیادی به سطح علمی دانش آموزان کمک می‌کند. در حال حاضر ناشرین زیادی وجود دارند که در رشته تجربی اقدام به تولید کتاب های کمک درسی می کنند. مبتکران، خیلی سبز، نشر الگو، سفیر خرد، گاج، خوشخوان، واله، مهر و ماه و … از جمله انتشاراتی می باشند که در این حوزه فعالیت می کنند. اینکه کدامیک از این کتاب ها مفید و متمایز تر از سایرین می باشد، بسته به دانش آموز دارد. در واقع برخی از دانش آموزان با نوع تالیف انتشارات X تطابق بیشتری دارند و برخی دیگر با انتشارات Y. بنابراین متناسب با هر دانش آموز، این انتخاب می تواند متفاوت و گوناگون باشد.

درسنامه‌های مفید و مختصر، مطالب کاملاً مفهومی، تست های طبقه بندی و همچنین پاسخنامه جامع و تشریحی از جمله ویژگی‌های شاخص این کتاب محسوب می‌شود. بیان مباحث در این کتاب به گونه‌ای است که حتی ضعیف ترین دانش آموز هم علاقمند مطالب می‌شود. بهترین منابع کمک درسی و تست یازدهم تجربی برای درس فارسی و نگارش، باید در مرحله اول براساس ماهیت خود درس فارسی و نگارش و در مرحله دوم براساس سطح و پایه دانش آموز یازدهمی تعیین شود.

انسان و محیط زیست یازدهم بنی هاشمی

هدف ما بر دسترسی راحت مخاطبان به تمامی کتاب های زبان و منابع آیلتس و تافل، با بهترین کیفیت و حداقل قیمت قرار داده شده است.خرید آنلاین تمامی محصولات آموزشی زبان تنها با چند کلیک فراهم شده است. محصولاتی مانند انواع کتاب زبان، رمان و داستان کتاب لغت و گرامر زبان را می توان نام برد.تمرکز ما تهیه روی با کیفیت ترین کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان ها برای شما مشتریان عزیز است. بساری از دانش‌آموزان از پایه یازدهم برنامه‌ریزی تحصیلی خود را برای کنکور آغاز می‌کنند و خود را برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز آماده می‌کنند. کتاب‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم منابع بسیار مفیدی هستند که می‌توانید در کنار یادگیری دروس پایه یازدهم از آن‌ها برای موفقیت در کنکور هم استفاده کنید. برای دسترسی آسان به این کتاب‌ها می‌توانید به سایت وطن بوک مراجعه کنید. سلام اگر خیلی ضعیف هستید ترجیحا کتاب سیر تا پیاز ریاضی یازدهم گاج رو بخونید.

بهترین منابع فیزیک یازدهم تجربی