درک وودراف، طراح گل، در شام مزرعه تا گلدان در میشیگان به نمایش درآمد



منبع

مهم نیست که درک روی چه چیزی کار می کند، ظاهراً او اشتیاق زیادی به درهم آمیختن مشارکت عملی مصرف کننده با هنر خود دارد. یکی از تخصص های او، جعبه اشتراک گل، به مشترکان اجازه می دهد تا گل آرایی خود را در یک فرآیند گام به گام با دستورالعمل ایجاد کنند. هدف او این است که به مصرف کنندگان یک تجربه آموزشی و احساس موفقیت بدهد. درک امیدوار است که در مزرعه تابستانی رویاها، این جنبه آموزشی را در شام زمین به گلدان نیز بگنجاند. شرکت کنندگان می توانند انتظار یک کارگاه و نمایش با استفاده از گل ها و مواد تزئینی این رویداد را داشته باشند، همراه با سطح مشارکتی که با جعبه های اشتراک گل ارائه می شود. به لطف حمایت مالی 46 & Spruce، هر شرکت‌کننده در کارگاه ابزاری را به خانه می‌آورد که مانند یک حرفه‌ای طراحی می‌کند.

طرح‌ها، کارگاه‌ها و نمایش‌های دیدنی درک درک در مزرعه رویاهای تابستانی را در یکشنبه، 18 سپتامبر از دست ندهید. شرکت‌کنندگان همچنین فرصت‌هایی برای شرکت در یک تور مزرعه VIP، طعم بهترین شراب‌های میشیگان و البته صرف غذا در غذاهای محلی خواهند داشت. احاطه شده توسط مزارع گل کوکب. امروز جای خود را رزرو کنید

شاید این اولین باری باشد که درک یک Field to Vase Dinner طراحی می کند، اما او با این تجربه بیگانه نیست. او چند سال پیش در یک شام در Fern Trust شرکت کرد و پس از آن، بلافاصله فهمید که می‌خواهد روزی آن را طراحی کند. درک از چالش منحصر به فردی که چنین شامی به همراه خواهد داشت هیجان زده است. او قبلاً هرگز چنین رویدادی را انجام نداده است، بنابراین مشتاقانه منتظر است تا به چیز جدیدی بپردازد. او گفت: «من عاشق چالش‌ها هستم. “به عنوان یک طراح سابق مسابقه، من عاشق تجربیاتی هستم که خلاقیت من را تقویت می کند، مجموعه مهارت هایم را ارتقا می دهد و به من کمک می کند مهارت های مدیریت زمان و انتخاب مواد را بهبود بخشم. من همیشه علاقه مندم که خودم را بهتر کنم.»

درک همیشه در بیشتر عمر خود به باغبانی علاقه داشته است. او در کودکی پس از تماشای پارک ژوراسیک به گیاهان ماقبل تاریخ و گیاه شناسی علاقه مند شد. در سن 16 سالگی، او طراحی گل را در یک مدرسه حرفه ای آغاز کرد و بعداً در یک گل فروشی شغل پیدا کرد. در حالی که بسیاری از نوجوانان همیشه نمی دانند زندگی آنها چه مسیری را طی خواهد کرد، درک خوش شانس بود که در اوایل زندگی اشتیاق خود را پیدا کرد. امروز او کسب و کار خود را به نام فلورال آندرگروند اداره می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
805-617-4900
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004 [email protected]
www.americangrownflowers.org

درک وودراف کمی از همه چیز در صنعت طراحی گل انجام داده است. از ایجاد طرح‌هایی برای عروسی‌ها و رویدادهای سازمانی گرفته تا شرکت در مسابقات طراحی گل، برگزاری کارگاه‌ها و حتی راه‌اندازی جعبه اشتراک گل‌های خود، او پیشینه‌ای چشمگیر دارد. در سپتامبر امسال، او یک Field to Vase Dinner در مزرعه Summer Dreams را به رزومه خود اضافه خواهد کرد.

اگرچه Floral Underground از زمان آغاز به کار دائماً در حال تکامل بوده است، مشارکت درک با American Grown یکی از جنبه هایی است که ثابت می ماند. او همیشه در تجارت خود از گل‌های محلی یا گل‌های Certified American Grown، صرف نظر از فصل، استفاده کرده است. او پس از شرکت در کنفرانس های مختلف، American Grown را کشف کرد و در نهایت خود را در مورد این موضوع آموزش داد. او از آن زمان به اهمیت استفاده از گل های تازه و بومی پی برد.