“دنیای لیمونیوم ها، جنس برای گسترش به زیبایی های جدید”


ستاره تیراندازی، نور آسمان، و صورتی نقره ای.

ما اطلاعات کمی در مورد لیمونیوم داریم. برخی آنها را Statice می نامند و برخی حتی ممکن است بوی خوبی نداشته باشند، اما حقیقت این است که بیش از 186 گونه گیاه شناسی پذیرفته شده در این جنس وجود دارد که حداقل 6 گونه از آنها به عنوان گل شاخه بریده استفاده می شود که هر یک از آنها ویژگی های متمایزی دارند که باعث می شود گیاه منحصر به فرد است و وقتی در یک چیدمان استفاده می شود، می تواند با دادن ظاهری زیبا، ظاهر آن را به زیبایی جلوه دهد.

برنامه‌های پرورش ما در ایستگاه تحقیق و توسعه Ball SB در کلمبیا، جایی که تقاطع اصلی نوع آلتایکا در آنجا برگزار می‌شود، تنظیم می‌شود و همه انتخاب‌ها برای همه برنامه‌ها ابتدا ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

آخرین نوع Limonium توسط پرورش دهندگان به نام Limonium Altaica نامگذاری شده است. آلتایکا یک تاکسون گیاهی نیست بلکه بیشتر یک نوع ساقه گلی است. رنگ‌های این نوع لیمونیوم‌ها در رنگ‌های مختلف بنفش و اسطوخودوس، به استثنای صورتی نقره‌ای، توپی SB Altaica Limonium با گل‌های صورتی دوست‌داشتنی متفاوت است. ساقه‌های گل آلتایکا به‌عنوان زیباترین ساقه‌های گلی در میان گل‌های بریده لیمونیوم شناخته می‌شوند. برخی از گونه‌ها ممکن است بوی معتدل‌تری نسبت به Sinensis داشته باشند، بسته به منشأ ژنتیکی هیبرید. Altaic Sky Light Ball SB تنها آلتائیک است. لیمونیوم که بوی بدی ندارد.”

بیایید با توضیح مختصر هر نوع لیمونیوم شروع کنیم. Statice Limonium برای ساقه های گل تازه و خشک بسیار محبوب است. کاسه‌ی بزرگ و خوشه‌ی پهن/خوش‌نمای آن، آن را بسیار محبوب کرده و در هر گل فروشی وجود دارد. کاسه گل می تواند تقریباً از هر رنگی به جز آبی واقعی و قرمز واقعی باشد که با تاج های سفید یا زرد متضاد است.

چه چیزی Ball SB را به یک شرکت پیشرو در این جنس تبدیل می کند؟ اساساً، نوآوری و متحدان قدرتمند آن در سراسر جهان با متخصصان دیگر. برای مدت طولانی برای این جنس چیز کمی جدید بود، اساساً ما سال هاست که رنگ های مشابه و تغییرات ملایمی در بهره وری دیده ایم، اما اکنون Ball SB با استفاده از فناوری برتر ما هیبریدهای هیجان‌انگیز جدیدی تولید کرده‌ایم که ثابت کرده‌اند نسبت به Statice معمولی نسبت به ویروس‌ها و بیماری‌ها کمتر حساس هستند (که آنها را برای سیاره ما و برای پرورش دهندگان ما پایدارتر می‌کند). در رنگ‌های جدید، بدون بو و گیاهان ماندگار برای انواع آلتایکا ابداع کرده‌ایم و رنگ‌های جدید و انواع Sinensis چند فلاش با ساقه‌های بلندتر و گیاهان سخت‌تر تولید کرده‌ایم.”

و آنها هیجان زده هستند که می گویند که به زودی ترتیب جدیدی از گونه های Sinensis، Sinuatum و Altaica/hydrid را در دسترس خواهند داشت.


Limonium Sinzii Deep Blue، Limonium Sinensis Ever Snow و Limonium Altaica Silver Pink

برای اطلاعات بیشتر:
BallSB
[email protected]
www.ballsb.com
اینستاگرام: Ballsbcutflowers/





منبع

این را کارمن ال مارکز، مدیر بازاریابی با Ball SB، یک شرکت پرورشی که در چهار نوع لیمونیم تخصص دارد، توضیح می‌دهد: Sinuatum/Statice، Sinzii، Sinensis، و Altaic/Hybrids. آنها بر هنر ایجاد تلاقی های جدید برای بهبود ویژگی هایی مانند بو و رنگ های جدید تسلط یافته اند و ویژگی های مطلوبی مانند عملکرد بیشتر و عمر مفید بیشتر گیاهان را توسعه داده اند. تلاش‌ها و تحقیقات ما در طول سال‌ها به ما این مزیت را داده است که با آخرین روندها به‌روز بمانیم.»

L. sinense، همچنین به عنوان Sinensis شناخته می شود، دارای یک ساقه گرد ظریف تر با معماری گلی متفاوت از Statice است. کالیکس حاصل از این لیمونیوم با خشک شدن گل‌ها گسترش می‌یابد و باعث می‌شود آن‌ها چیزی را داشته باشند که ما آن را “مرگ زیبا” می‌نامیم، ویژگی که برای گل‌های خشک و تازه بسیار محبوب است. یکی از اشکالات این گونه بوی بدی است که در دمای گرم ایجاد می کند. این گونه همچنین در رنگ های زیادی از جمله سفید، زرد، صورتی تند، صورتی روشن و نارنجی موجود است.


نور آسمان، صورتی نقره ای، ستاره تیرانداز و نور آسمان لیمونیم.

L. Sinzii ترکیبی از نتیجه تلاقی Limonium Sinuatum با Limonium Perezii برای ترکیب فضایل هر دو گونه – رنگ های تیز، یکدست و خوشه های بزرگ است. ساقه‌ها کاملاً صاف رشد می‌کنند و بسته‌بندی آن‌ها را آسان می‌کند، اما وقتی روی هم قرار می‌گیرند حجم زیادی می‌دهند. گیاهان مقاوم و مولد هستند و ساقه های قوی با کیفیت بالا و فلاش های زیادی تولید می کنند. و در برابر بوتریتیس مقاوم هستند.