روندهای برتر که بر انتخاب گیاهان مصرف کننده تأثیر می گذارد


مشتریان شما در این فصل به دنبال چه گیاهانی خواهند بود؟ چند گرایش مصرف کننده در حال غوطه ور شدن است که بینش هایی را در مورد سبک ها، گیاهان و موضوعات باغبانی که مشتریان شما در حال حاضر به آنها علاقه مند هستند ارائه می دهد. کتی تامونی، مدیر ارشد بازاریابی و چشم‌انداز ترند مونروویا می‌گوید: «استفاده از این علایق می‌تواند الهام‌بخش مشتریان شما باشد و جرقه خرید را برانگیزد. “تحقیقات مصرف کننده ما به ما می گوید که باغبان های خانگی به دنبال ایده ها و الهام گرفتن به مراکز باغ مستقل می روند. ایجاد نمایش ها و ایجاد فرصت های آموزشی در مورد این موضوعات پرطرفدار ارزشی را فراهم می کند که مشتریان شما در هیچ جای دیگری به دست نخواهند آورد. همچنین این فرصت را به شما می دهد که بگویید. آنها آنچه را که نمی دانستند به آن نیاز دارند.”


ویدیوی Monrovia’s Pursuit of Beauty را تماشا کنید یا برای الهام گرفتن بیشتر به راهنمای گیاهان متمایز 2023 آنها دسترسی پیدا کنید.

در اینجا نگاهی به سه روند برتری که بر انتخاب‌های گیاهی که مشتریان در این فصل انجام خواهند داد، می‌پردازیم.

انواع نوستالژی
باغبان های خانه به گل های کلاسیک بازگشته اند. گل های رز، ادریسیا، گل صد تومانی و سایر درختچه های گلدار که ممکن است قدیمی تصور شوند اکنون مورد تقاضا هستند. این گل‌های جاودانه، با شکوفه‌های بزرگ، باغبان‌ها را به زمان‌های ساده‌تر بازمی‌گردانند و پیوندی را با اقوام مسن‌تر ارائه می‌دهند که ممکن است بر عشق آنها به باغبانی تأثیر گذاشته باشد. تامونی می‌افزاید: «این بازگشت به گیاهان نوستالژیک بخشی از روند بزرگ‌تری است که ما شاهد آن هستیم که باغ ویکتوریایی جدید نامیده می‌شود. به شکوفه‌های بزرگ و زیبا، رنگ‌های ملایم‌تر و بازگشت به عشق در باغ فکر کنید. پرورش مدرن این گیاهان سنتی را حتی برای باغبان‌های خانگی بهتر می‌کند، رشد آنها را آسان‌تر می‌کند و شکوفه‌های بیشتری را نسبت به درختچه‌های گذشته فراهم می‌کند. به مشتریان خود کمک می‌کند. ارتباط قدیمی با جدید می تواند با عشق آنها به گذشته بازی کند.”

وایلدینگ
علاقه به فضاهای باغ طبیعی بیشتر نیز در حال افزایش است. تامونی می‌گوید: «این روند برای مشتریانی جذاب است که مناظری را می‌خواهند که منظره به نظر نرسند. “صاحبان خانه از گرده افشان ها در باغ های خود با گیاهانی که گرده، شهد و ساختار دارند استقبال می کنند. آنها خوراکی ها را با درختچه ها و گیاهان چند ساله مخلوط می کنند و عدن خود را ایجاد می کنند. وایلدینگ بر اساس روند باغ فراوانی، با آزادی جدیدی در طراحی باغ ایجاد می کند. و افزایش علاقه به گرمای خاک و انجام کارهای خوب برای محیط زیست.” باغبانان علاقه مند به این گرایش اغلب به بومیان کشیده می شوند. تامونی می افزاید: «این یک فرصت آموزشی فوق العاده است. باغبان‌های خانگی به سمت اصطلاح بومی جذب می‌شوند، اما این اصطلاح برای هر فرد می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. بسیاری از اوقات، آنها به دنبال گیاهان مناسب با آب و هوا، جاذبه‌های گرده‌افشان یا گونه‌های مقاوم به خشکی هستند. به مشتریان خود نه تنها بومیان، بلکه سایرین را نشان می‌دهند. گیاهان مشکل گشا می توانند انتخاب جدیدی را برای باغ خود باز کنند.”

عقب نشینی های خصوصی
تمرکز بر سلامت شخصی اکنون یک نماد وضعیت است. بسیاری از صاحبان خانه به دنبال ایجاد یک واحه آرام و خصوصی هستند که در آن بتوانیم از هرج و مرج زندگی روزمره جلوگیری کنیم. آنها همچنین فواید سلامتی طبیعت و اثرات آرامش بخشی که زمان در باغ می تواند داشته باشد را تشخیص می دهند. تامونی می‌گوید: «فالوورهای ما به فضاهای آرامش‌بخش لوکس علاقه زیادی دارند. “گیاهان لوازم جانبی طراحی کاملی برای این خلوتگاه های خصوصی هستند. آنها به تعریف فضا کمک می کنند و به ما امکان می دهند به طبیعت متصل شویم. ما شاهد هستیم که گیاهان آپارتمانی بزرگتر برای تاثیر فوری به بیرون آورده می شوند، از چمن ها برای ایجاد حرکت استفاده می شود و مصرف کنندگان در حال پراکندگی هستند. یک گیاه “ضروری”.

برای اطلاعات بیشتر:



منبع