رویال پارکز اولین فروشگاه خود را در هاید پارک افتتاح کرد

سود حاصله صرف حفاظت و تقویت این فضاهای سبز ارزشمند خواهد شد تا بازدیدکنندگان در حال حاضر و آینده بتوانند از آنها لذت ببرند.

مجموعه‌های محصولات بی‌زمان، سنتی و ممتاز با پیچ و تاب مدرن شامل اقلام باغبانی مانند ابزار، دانه‌ها و گیاهان، در کنار محصولات لوازم خانگی، لوازم جانبی فضای باز و پیک نیک، اسباب‌بازی‌ها، هدایای غذا، عطرهای خانگی، کتاب، لباس و لوازم جانبی می‌شود.

منبع: royalparks.org.uk



منبع

کارولین گیتسام، مدیر خرده‌فروشی بنیاد خیریه رویال پارکز، گفت: «امیدواریم لندنی‌ها و افرادی که از هاید پارک از مناطق دورتر بازدید می‌کنند، از حضور در فروشگاه جدید ما لذت ببرند تا طیف فصلی محصولات با کیفیت بالا و با منابع پایدار را مرور کنند – و شاید خود را با یک سوغاتی از روز خود پذیرایی کنند یا یک هدیه متفکرانه برای یک دوست پیدا کنند.

تمام سودها دوباره در مراقبت از پارک ها سرمایه گذاری می شود، از جمله از طریق حفاظت برای حمایت از حیات وحش پارک ها، پروژه های بازسازی، یادگیری و فعالیت های داوطلبانه.

این دامنه با پایداری، با محصولات اخلاقی و محلی که عناصر بازیافتی و هدف‌گذاری مجدد را ترکیب می‌کنند، پشتیبانی می‌شود.

فروشگاه رویال پارکز مجموعه ای از اقلام اصلی را در تمام طول سال ذخیره می کند که با محصولات فصلی و انحصاری با پتانسیل برای همکاری های آینده تکمیل می شود.

محصولات ما از طبیعت شگفت انگیز و میراث مهم پارک های سلطنتی الهام گرفته شده اند.

رویال پارکز اولین فروشگاه خود را در هاید پارک امروز (4 ژوئیه) در خانه قایقی تازه بازسازی شده در کنار دریاچه سرپنتاین افتتاح می کند و طیف فصلی محصولات پایدار و با کیفیت را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.
این موسسه خیریه که هشت پارک سلطنتی لندن را مدیریت می‌کند، اولین فروشگاه خود را افتتاح می‌کند تا راه جدیدی برای تعامل و حمایت از طبیعت و میراث پارک‌ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

مغازه با استفاده از مواد پایدار و بازیافتی تجهیز شده است و تمام بسته بندی ها کاغذی و قابل بازیافت خواهد بود.

مجموعه ای با برند Royal Parks در دسترس خواهد بود که شامل لیوان های مسافرتی، کیف های حمل و نقل، چاپ، کارت ها و تقویم می شود.