“سیستم های آگریوولتائیک آینده گلخانه ها هستند”

ما با تجربه بیست ساله خود در این بخش، گلخانه‌هایی را برای کشاورزی و همچنین گلخانه‌های فتوولتائیک طراحی و می‌سازیم. هدف ما این است که یک نیروی محرکه اجتماعی در سرزمینی باشیم – سرزمین کالابریا – که هنوز آماده ارزش گذاری زمین خود نیست. فرانچسکو ماری، مالک و بنیانگذار Mari Serre که در سال 1991 راه اندازی شد، گزارش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
Mari Serre Srl
محل توره، 1
89050 Feroleto della Chiesa (RC)
تلفن & فکس: 996464 0966 +39
www.mariserre.it



منبع


ارائه مدل گلخانه ای فتوولتائیک در نمایشگاه ابوظبی (عکس تهیه شده توسط فرانچسکو ماری)

ترکیب محصول و فرهنگ
زراعی، کشاورزی، دانش زمین و میوه‌هایی که تولید می‌کند، پایه‌ای برای آینده است، بدون اینکه فراموش کنیم که علیرغم کاهش جمعیتی که بر قلمرو ما تأثیر می‌گذارد، هنوز کسانی هستند که معتقدند آموزش بهتر و افزایش آگاهی پتانسیل عظیم زمین می تواند برای مقابله با مشکل بزرگی که بیکاری در جنوب است مفید باشد.» با در نظر گرفتن این هدف، ماری سره همچنین با مدارس مختلف کشاورزی در کالابریا و سیسیل همکاری می کند.

ما همچنین 1 مگاوات در شرکت خود داریم. سیستم های Agrivoltaic آینده گلخانه ها را نشان می دهد. سازه های ما می توانند دو شیب با 4 یا 5 ماژول فتوولتائیک یا تک شیب با 9 یا 10 ماژول باشند.”

دفتر داخلی متشکل از افراد حرفه‌ای است و آماده‌سازی کارکنان برای تکامل مداوم تکنیک‌های ساختمانی به‌شدت نظارت و به روز می‌شود.

گلخانه های فتوولتائیک
Mari Serre با گلخانه های فتوولتائیک خود در بازار انرژی های تجدید پذیر فرود آمد که در جنوب ایتالیا نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. ما اولین گلخانه فتوولتائیک را در نمایشگاهی در ورونا در سال 2009 ارائه کردیم. اکنون تاسیسات فتوولتائیک Mari Serre در مناطق مختلف ایتالیا با 30 مگاوات نصب شده در مجموع تنها در یک سال حضور دارند.

“حدود 1000 متر مربع گلخانه با فناوری پیشرفته معادل 5000 متر مربع زمین های باز است. بر اساس تجربه ما، اگر گلخانه ها به خوبی طراحی و راه اندازی شوند، مردم بهتر کار می کنند. هزینه های تولید کمتر و شرایط کار بهبود می یابد.”

Mari Serre در Macfrut 2023 (ریمینی، 3-5 مه) در غرفه Regione Calabria شرکت خواهد کرد. “ما یک مدل اتوماتیک گلخانه فتوولتائیک ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ما مراجعه کنید!”


پروژه در یک مدرسه کشاورزی در سیسیل (عکس تهیه شده توسط فرانچسکو ماری)


سمت چپ: محصول هیدروپونیک زمینی. سمت راست: مجاری پلاستیکی برای کشت بدون خاک (عکس‌های ارائه شده توسط فرانچسکو ماری)


گلخانه ساخته شده توسط Mari Serre (عکس ارائه شده توسط فرانچسکو ماری)

نهایت دقتی که مشخصه شرکت است به این معنی است که هر ساختاری حاصل برنامه ریزی دقیق است که هم محدودیت های ساختاری و هم نیازهای مشتری را در نظر می گیرد. توسعه مداوم شرکت را باید در مهارت های فنی و اشتیاق مالک و همچنین در پرسنل کار در کنار او و در برنامه ریزی دقیق، اجرا و مونتاژ جستجو کرد.


محصول مدلار در گلخانه (عکس تهیه شده توسط فرانچسکو ماری)


سازه های فتوولتائیک در گلخانه ها و انبارهای یک شرکت (عکس تهیه شده توسط فرانچسکو ماری)