“طراحی شده برای بهبود کارایی و بهره وری مهدکودک ها و مراکز باغ”

برخی از مزایای متعدد این سیستم:
• استفاده بهینه از فضا: سیستم سبد آویزان فضای عمودی را اشغال می‌کند و مهدکودک‌ها و مراکز باغ را قادر می‌سازد تا به طور مؤثر از ارتفاع کامل امکانات خود استفاده کنند و محصول را به حداکثر برسانند.
• نصب و نگهداری آسان: نصب و مراقبت از سیستم آسان است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه باغداران و باغداران می شود.
• بهبود گردش هوا و روشنایی: سیستم سبد آویزان برای ترویج گردش هوا و روشنایی بهینه طراحی شده است که به بهبود رشد و سلامت گیاه کمک می کند.

شریک راه حل محور
دنیس ون گالن، مدیر کل FormFlex کانادا می‌گوید: «ما از شرکت در نمایشگاه تجاری Cultivate و ارائه سیستم سبد آویز خود به مخاطبان بسیار هیجان‌زده هستیم. ما تقریباً 1500 سیستم سبد آویز در سرتاسر جهان فروخته ایم و به مرجعی در بخش باغبانی تبدیل شده است. ما همچنین به نقش خود به عنوان یک شریک راه حل محور، که در همکاری نزدیک ما با مشتریانمان برای توسعه محصولات نوآورانه مانند MetaFIT و Second Skin که اخیراً معرفی شده است، منعکس شده است، افتخار می کنیم.

مزایای سیستم سبد آویزان
سیستم سبد آویز Metazet FormFlex برای بهبود کارایی و بهره وری مهد کودک ها و مراکز باغ طراحی شده است. با فروش نزدیک به 1500 سیستم در سراسر جهان، این سیستم ثابت کرده است که دارایی ارزشمندی برای صنعت باغبانی است.

برای اطلاعات بیشتر:
Metazet FormFlex
www.metazetformflex.nl



منبع

برنده یک تریک
Metazet FormFlex با خوشحالی اعلام می کند که این شرکت به فروش 1500 امین سیستم سبد آویز خود نزدیک شده است. با توجه به اعتمادی که مشتریان در سراسر جهان به Metazet FormFlex دارند، هر بازدید کننده از نمایشگاه تجاری Cultivate شانس برنده شدن یک جایزه منحصر به فرد را خواهد داشت: یک تریک.

Metazet FormFlex در نمایشگاه تجاری آتی Cultivate شرکت خواهد کرد. این رویداد که از 16 تا 18 ژوئیه در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود، فرصتی برای Metazet FormFlex است تا سیستم سبد آویز پیشرفته خود را برای مخاطبان گسترده ای از صنعت سبز، از جمله باغبان، پرورش دهندگان، و متخصصان باغبانی به نمایش بگذارد.