فناوری نانو حباب برای بهبود کیفیت آب

تولیدکننده خاطرنشان کرد: از زمان نصب واحد مولیر، میزان اکسیژن محلول از 7 پی پی ام به 25 تا 30 پی پی ام افزایش یافت و رشد ریشه و قدرت گیاه بهتر و سالم تر و خط آبیاری تمیزتر را مشاهده کردند. مزایای دیگر».

افزایش سطح اکسیژن محلول، استفاده از اکسیژن توسط گیاهان و میکروب‌های مفید در ریزوسفر را به حداکثر می‌رساند، رشد ریشه سالم را ارتقا می‌دهد و انعطاف‌پذیری گیاهان را در برابر عوامل استرس‌زای محیطی مانند خشکسالی و گرما بهبود می‌بخشد. نانوحباب‌ها همچنین در هنگام مواجهه با آلاینده‌ها در آب، اکسیدان طبیعی و ملایمی تولید می‌کنند که باعث کاهش پاتوژن‌های منتقله از آب و جلبک‌ها می‌شود. پوسته سخت و پایدار آنها به آنها اجازه می دهد بیوفیلم را از سیستم های آبیاری و دیوارهای لوله کشی ساییده کنند تا تجمع جدید را محدود کنند – بهبود بهداشت سیستم و کاهش هزینه های تصفیه.

برای اطلاعات بیشتر:
مولیر
[email protected]
moleaer.com



منبع

Moleaer فناوری نانوحباب در مقیاس صنعتی را توسعه می‌دهد که پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای را در تصفیه آب بدون مواد شیمیایی، تولید غذای پایدار و بازیابی منابع طبیعی ارائه می‌کند.

کارآفرین فاش کرد: اولین مزیت در سیستم آبیاری در سراسر گلخانه مشاهده می شود – از جمله شیلنگ ها و قطره چکان ها که به خوبی از هر گونه بیوفیلم یا ناخالصی تمیز می شوند و آب شفاف تر و شفاف تر به نظر می رسد. مزیت دیگری که می‌توانیم به وضوح از مولد نانوحباب ببینیم این است که سطح خاک نرم‌تر می‌شود و سیستم ریشه قطعاً با وجود موهای سفید و یکنواخت ریشه ثانویه توسعه یافته‌تر است.

به لطف مولد نانوحباب، ما همیشه می‌توانیم آب تمیزی بدون تصفیه شیمیایی داشته باشیم. میشل آلفانو، مدیر فنی Spais Fiori، یک تولید کننده گل در سیسیل، گفت: ما می توانیم کارایی این چرخه آب با تصفیه و اکسیژن خوب را ببینیم. این شرکت بیش از دو نسل است که با بیش از 30 هکتار گل از جمله گل داوودی، لیسیانتوس، لیمونیوم، میخک و ژیپسوفیلا فعالیت می کند و برای بهره برداری فشرده خود نیاز دائمی به آب آبیاری تمیز و اکسیژن دار دارد.

فناوری نانو حباب Moleaer کیفیت آب آبیاری را با افزایش اکسیژن محلول و تزریق صدها میلیون نانوحباب با بار الکتروشیمیایی بهبود می‌بخشد که خواص آب را تغییر می‌دهد تا فواید متعددی برای توسعه گیاه داشته باشد. این فناوری ثبت شده توسط بسیاری از دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی در ایالات متحده و اروپا و بیش از 500 گلخانه در سراسر جهان تأیید شده است.

صادرکننده گل ایتالیایی به طور قابل توجهی کیفیت آب و ساختار خاک را با فناوری نانو حباب بهبود می بخشد. Michele Alfano: “من فناوری نانو حباب Moleaer را نه تنها در صنعت گل” به سایر تولیدکنندگان توصیه می کنم.

ژنراتور نانوحباب حدود یک سال است که توسط Spais Fiori مورد استفاده قرار گرفته است و مزایای غیر مستقیم و مستقیم مختلفی را به همراه داشته است.

“این قطعاً ابزاری است که من آن را به سایر تولیدکنندگان توصیه می کنم – نتیجه گیری آلفانو – نه تنها در صنعت گل، بلکه به ویژه برای کسانی که مشکل فشردگی خاک، اکسیژن رسانی ضعیف خاک، و مشکلات جلبک ها یا بیوفیلم در سیستم های آبیاری خود دارند.”