قانون مهم انرژی پاک و آب و هوا در ماساچوست به قانون تبدیل شد

سایر انرژی های پاک
در حال حاضر، منابع تولید کننده انرژی تجدیدپذیر در زمین های کشاورزی یا باغی ممکن است فقط برای استفاده از زمین و مزرعه ای که در آن واقع شده است، تولید کند، که ممکن است شامل زمین های مجاور یا غیرهمجوار باشد که مالک یا اجاره ای آن است. این لایحه مقرر می‌دارد که اگر منبع تولید انرژی تجدیدپذیر مانعی ایجاد نکند، می‌توان از زمین برای ایجاد منبع تولید انرژی تجدیدپذیر استفاده کرد که واجد شرایط برنامه تشویقی خورشیدی DOER برای بخش‌های کشاورزی یا باغبانی است و به عنوان استفاده‌های کشاورزی یا باغبانی برای اهداف مالیاتی طبقه‌بندی می‌شود. که استفاده از زمین

در طول سال‌ها، معافیت‌های مختلفی از مقررات اندازه‌گیری خالص در برابر دپارتمان خدمات عمومی (DPU) مطرح شده است. این اصلاحیه محدودیت‌ها را حذف می‌کند تا به هر تعداد از تأسیسات اندازه‌گیری شبکه خورشیدی در همان بسته اجازه می‌دهد اعتبارات اندازه‌گیری خالص دریافت کنند، در صورتی که (i) تسهیلات اندازه‌گیری خالص در یک بسته دولتی تا سقف مجموع 10 مگاوات باشد. (2) تسهیلات اندازه گیری خالص در قطعه ای است که در آن همه ساختمان ها مسکن با درآمد کم یا متوسط ​​هستند. (iii) هر تاسیسات اندازه گیری خالص روی یک پشت بام مجزا تا سقف مجموع 2 مگاوات در یک بسته باشد. (iv) هر تاسیسات اندازه گیری خالص روی یک پشت بام قرار دارد که هر کدام به یک مشتری پشت کنتور متصل است، تا مجموع 10 مگاوات. یا (v) تاسیسات اندازه گیری خالص اضافی حداقل یک سال قبل از تاسیسات نصب شده قبلی تا مجموع 2 مگاوات نصب شده باشد.

این لایحه حفره ای را در معافیت از سقف های اندازه گیری خالص اصلاح می کند. به منظور معافیت از کلاهک های اندازه گیری خالص، ظرفیت پلاک یک تاسیسات اندازه گیری خالص کلاس I قبلاً باید 10 کیلو وات یا کمتر در مدار تک فاز یا 25 کیلو وات یا کمتر در مدار سه فاز باشد. این اصلاحیه کلیه تاسیسات اندازه گیری خالص کلاس I با ظرفیت پلاک نام برابر یا کمتر از 25 کیلو وات را مستثنی می کند.

در 11 آگوست 2022، چارلی بیکر، فرماندار ماساچوست، قانون پیش‌برنده سیاست آب و هوا را امضا کرد. پس از ماه‌ها فعالیت سنگین قانونگذاری که طیف گسترده‌ای از ذینفعان در صنایع انرژی پاک و فناوری را در بر می‌گرفت، قانونگذار ماساچوست لایحه‌ای را که قبلاً در مورد آن بر توسعه انرژی بادی دریایی و توسعه انتقال تمرکز داشت، با لایحه دیگری ترکیب کرد که طیف وسیعی از آن را پوشش می‌داد. سیاست های آب و هوایی لایحه جامع حاصل شامل نیروی کار انرژی پاک و توسعه اقتصادی، تدارکات بادی فراساحلی، خرید بالقوه ذخیره انرژی در مقیاس بزرگ، هماهنگی منطقه ای توسعه انرژی پاک، تغییرات در رفتار سایر منابع انرژی پاک، پذیرش بیشتر خودروهای الکتریکی، بهره وری انرژی و برق‌رسانی ساختمان، دور شدن از استفاده از گاز طبیعی و مدرن‌سازی سیستم توزیع برق برای افزایش پذیرش انرژی‌های تجدیدپذیر، ذخیره‌سازی انرژی و برق‌رسانی وسایل نقلیه و ساختمان‌ها. فرماندار این لایحه را با اصلاحاتی برگردانده بود و تنها آخر هفته ژوئیه به قوه مقننه واگذار شد تا اصلاحات بعدی را تا پایان جلسه عادی بررسی کند.

باد فراساحلی و توسعه اقتصادی
لایحه امسال تدارکات بادی فراساحلی را طبق بخش 83C به 5600 مگاوات از 4000 مگاوات که آخرین بار در St. 2021، Ch. 8، قانون ایجاد نقشه راه نسل بعدی برای سیاست آب و هوای ماساچوست. قابل ذکر است که سقف قیمت را حذف می کند، که لازم بود خریدهای بعدی قیمت کمتری نسبت به خرید قبلی داشته باشند.

همه چیز درباره انرژی و اقلیم را اینجا بخوانید



منبع