مجله Trend World of Sprayroses زیبایی و فرصت های فروش را برجسته می کند

بوتیک باغ مخفی
بوتیک سکرت گاردن یک “مرکز سبک زندگی پاپ آپ” است که در گلخانه شرکت گل پارفوم راه اندازی شده است. این نمایشگاه دارای گل ها و گیاهان تازه است که با طیف وسیعی از محصولات دکور خانه مانند گلدان، گلدان و سایر مواد تزئینی ترکیب شده است. مغازه نیز توسط 2Dezign تزئین شده است. برای اطلاعات بیشتر یا برنامه ریزی بازدید اینجا را کلیک کنید.

درخواست کپی رایگان
این مجله زیباترین رزهای اسپری را با تمام محصولات دکو ممکن در ترکیب رنگ های درخشان ترکیب می کند. کمتر از 10000 نسخه چاپ شده است. با ارسال ایمیل به پاسکال ([email protected]) می‌توانید یک نسخه رایگان (یا به تعداد دلخواه، در محدوده معقول) دریافت کنید.



منبع

اما کوپه، در سمت چپ با (در میان دیگران) پاسکال کولمن، و در سمت راست با مدیریت Interplant Roses.

مهمان افتخاری Emma Coupe، رئیس بخش خرید مارکس و اسپنسر بود. او به عنوان “سفیر گل رزهای اسپری” ساخته شد، زیرا گفته می شود او هم طرفدار است و هم مشتاق خرید و فروش گل ها در مغازه های سراسر جهان است. اولین نسخه به او تقدیم شد و همراه با آغاز کنندگان و بازدید کننده نان نان برپا کردند.

سه شنبه گذشته، Meet & Greet World of Sprayroses در بوتیک Secret Garden در Aalsmeer هلند برگزار شد. گروهی از تاجران، پرورش دهندگان و سایر ذینفعان صنعت، راه اندازی مجله ترند World of Sprayroses را جشن گرفتند، مجله ای الهام بخش 100 صفحه ای که امیدواریم محبوبیت رزهای اسپری در سراسر جهان را افزایش دهد.

صفحه پیش نمایش مجله را می توان به صورت آنلاین از اینجا مشاهده کرد.

این مجله محصولی از پاسکال کولمان و رودی توینمن از 2Dezign است و به سفارش The World of Sprayroses، بنیادی که در آن Interplant Roses و پرورش دهندگان آنها برای افزایش آگاهی محصول متحد می شوند، ساخته شده است. پاسکال می‌داند: «شما باید مشتریان را غافلگیر کنید و گلفروشان را فعال کنید. “به طور سنتی، بخش گل و گیاه هلند در فروش محصولات خود کار خوبی انجام می دهد. امیدواریم مجله ای مانند این به این امر کمک کند.”