“محصول نهایی باید کامل باشد و کشت باید سودآور باقی بماند.”

برای اطلاعات بیشتر:
آنتوریوم وینن
وااردجسویگ 9
5721 تی سی آستن
+31 0493 69 10 63
[email protected]

Joan Wijnen آنتوریوم های بریده شده را در دو مکان در آستن پرورش می دهد. او همیشه به دنبال بهینه در کشت ارگانیک است. او برای تقویت زیست شناسی از آخرین نسخه Powerfogger Veugen استفاده می کند.

از طریق حراج در Aalsmeer، Rijnsburg، Eelde و Herongen، آنتوریوم های او راه خود را به مشتریان در داخل و خارج از کشور پیدا می کنند.

او از آن برای پخش موادی استفاده می کند که باعث تقویت زیست شناسی در محصول می شود. او کنه عنکبوتی، تریپس و تریپس فلفلی را هدف قرار می دهد. پاورفوگرهای او که اکنون چهار عدد از آنها را در اختیار دارد، ظرفیت بالایی دارند. جوآن معتقد است که این مهم است، زیرا سرعت پاشش محصولات حفاظتی باید بالا باشد تا اثربخشی آنها به حداکثر برسد. دو نازل روی پاورفوگرهای او وجود دارد. کوچکتر محصولات حفاظت از محصول را بیشتر به داخل محصول می برد. در هر هکتار 30 لیتر سمپاشی می کند.

دو پیش شرط همیشه برآورده می شود: محصول نهایی باید کامل باشد و کشت باید سودآور باقی بماند.

در عمل، از مارس تا اکتبر، Powerfogger تقریبا هر 10 روز یک بار استفاده می شود. البته این به آب و هوا و فشار عفونت نیز بستگی دارد. جوآن: “من عمدتاً NeemAzal، Botanigard و Mycotal را اسپری می کنم. اینها همه محصولات سبز هستند. محصول نهایی باید کامل باشد.”

اد گریتز
Frans Veugen Bedrijfshygiene
+31 (0) 495 46 01 88
[email protected]
www.fransveugen.nl



منبع

پرورش گل های شاخه بریده به صورت ارگانیک یک ماموریت شخصی است. Joan Wijnen، پرورش دهنده آنتوریوم هلندی، همه چیز را در مورد آن می داند. او حامی بزرگ کشت ارگانیک است. اما تا کجا می توانید پیش بروید؟ و تا کجا می خواهید پیش بروید؟