مدیر عامل Dummen Orange پیوندهای خانوادگی صد ساله با ژاپن را احیا کرد

در حالی که در یک سفر کاری به ژاپن بود، هوگو نوردوک هگت، مدیر عامل پرورش دهنده باغبانی و تکثیر کننده داممن اورنج، از قبر یکی از اجداد خود در یوکوهاما بازدید کرد. هوگو به عنوان یکی از نوادگان خانواده نوردوک هگت هلندی، مدتها امیدوار بود که روزی از قبر مارینوس نوردوک هگت (1821-1894) در ژاپن دیدن کند.



منبع

مدیر عامل شرکت هوگو نوردوک هگت دسته گلی زیبا از گل رز نارنجی دومن را بر سر قبر جد خود در یوکوهاما گذاشت.

هوگو می‌گوید: «مارینوس نوردوک هگت همچنین یک تئاتر غربی در یوکوهاما تأسیس کرد و او شخصیتی تأثیرگذار در صحنه تئاتر ژاپن بود. این تئاتر در زیرزمین موزه ایوازاکی فعلی در یوکوهاما فعالیت می کرد و پس از جنگ جهانی دوم، تئاتر شادی نام گرفت. امروزه، تئاتر Gaiety همچنان یک مقصد محبوب برای سرگرمی در یوکوهاما است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

هوگو یک دسته گل رز زیبا از Dümmen Orange بر سر قبر مارینوس گذاشت. او می گوید: «احیای روابط قدیمی خانوادگی با ژاپن خوب است. “خانواده ما قبلاً بیش از یک قرن پیش تعهد خود را به کشور نشان داده بودند، همانطور که اکنون با Dummen Orange انجام می دهیم.” Dummen Orange با داشتن میراثی افتخارآمیز در کشور، ژاپن را به عنوان یک بازار مهم می‌نگرد، نه تنها به دلیل رابطه خاص مدیرعاملش با آن، بلکه به دلیل فرصت‌های رشدی که ارائه می‌دهد. شرکت بر این اساس سرمایه گذاری می کند. در مارس سال جاری، تیم ژاپنی به یک دفتر کاملاً جدید در شیزوکا نقل مکان کرد. با سرمایه‌گذاری بیشتر در زیرساخت‌ها و قابلیت‌های شرکت در ژاپن، Dümmen Orange بر ماموریت خود برای همکاری نزدیک با تولیدکنندگان و شرکای زنجیره ارزش برای الهام بخشیدن به مصرف‌کنندگان و ایجاد ژاپنی بهتر و زیباتر تاکید می‌کند.

مارینوس نوردوک هگت در اواسط قرن نوزدهم از هلند به ژاپن مهاجرت کرد و یک تاجر موفق در یوکوهاما بود. او مالک Heft Brewery و یکی از پیشگامان و توسعه دهندگان صنعت آبجوسازی ژاپن بود. آقای E. Wiegand، یک آبجو در آبجوسازی Spring Valley – سپس آبجوسازی ژاپن، پیشرو کارخانه آبجوسازی Kirin – برای شرکت Marinus Noordhoek Hegt کار کرده بود.

با کمک بزرگ موزه ایوازاکی، به هوگو فرصتی داده شد تا از قبر جد خود بازدید کند. او می‌گوید: «من از تمام حقایق تاریخی و افسانه‌هایی که درباره مارینوس نوردوک هگت می‌شنوم الهام گرفته‌ام. من به تمام کارهایی که او برای توسعه زندگی اقتصادی و فرهنگی یوکوهاما انجام داد، افتخار می‌کنم که واقعاً دروازه‌ای را برای ارتباطات بین فرهنگی بین ژاپن و هلند باز کرد.»