مورل 10 نوآوری در سیکلامن ارائه می دهد

ABSOLU de Morel: ظرافت و ظرافت سیکلامن عطری تیم تحقیقاتی مورل با ایجاد اولین مینی معطر VICTORIA F1 به نوآوری ادامه می دهد. اندازه گیاه این رقم منحصر به فرد معادل METIS با عادت گیاهی بسیار گرد است و 100% نوع گل ویکتوریا را دریافت می کند. برای گلدهی در تابستان و پاییز توصیه می شود. شاخ و برگ زیبای سبز تیره تضاد شدیدی با رنگ گل ها ایجاد می کند.

لاتین CRISPINO: سبک روکوکو برای فستای پاییزی این ترکیب جدید روکوکو حاشیه دار را می توان به عنوان یک رقم اولیه با گل های بزرگ استفاده کرد. قبل از Halios CURLY شکوفا می شود و از ماه سپتامبر یک سیکلامن ژولیده فانتزی ارائه می دهد. مزیت مصرف کننده: کریسپینو علاوه بر شکل گل بسیار اصلی خود دارای تنوع شاخ و برگ است که تنوع خوبی را ارائه می دهد.



منبع

سالها تحقیق همراه با این فشار تولید مثل کاهش یافت
خطوط والدین تا کسانی که دارای ویژگی های ژنتیکی هستند. (نشاط،
تحمل گرما، تحمل نور شدید، رنگ های زنده). بنابراین، ترکیب دو خط والدین قوی ایجاد می کند
هیبریدهای F1 مقاوم

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

“مقاومت در برابر گرما در DNA ما وجود دارد”
خانواده مورل از سال 1919 سیکلامن را پرورش می دهند
انتخاب گونه های سیکلامن از سال 1945 در جنوب انجام می شود
فرانسه، در آب و هوای مدیترانه ای. این اقلیم با گرما، شدت نور بالا و تغییرات شدید رطوبت نسبی مشخص می شود. دوره های طولانی و بسیار خشک متناوب با دوره های کوتاه بارندگی شدید و فراوان است.

اشتیاق بیش از 100 سال به سیکلامن، انتخاب گونه ای انجام شده در جنوب فرانسه و کاتالوگ غنی از 280 نوع سیکلامن. از سیکلامن استاندارد گرفته تا انواع بسیار فانتزی، برای استفاده در داخل و خارج از منزل، با مجموعه ای بزرگ از اندازه گل کوچک تا ماکسی. با 100٪ تولید و تحقیقات انجام شده در Fréjus – فرانسه، MOREL متعهد به تولید محلی، مسئولانه و سازگار با محیط زیست است.