“موقعیت جدید و مفهوم جدید”

مکان New FlowerTrials: Kwekerij Bloem en Tuin, Oude Campsweg 4, 2678 KN De Lier/NL


ThePowerSisters

نکات برجسته توسط Selecta One:
برای اولین بار، Selecta One نکات برجسته برنامه گل های بریده خود را در FlowerTrials ارائه می دهد و علاوه بر محصولات و مفاهیم اثبات شده، نکات برجسته جذاب جدید را نیز ارائه می دهد.


Cleo-Patio®

با Planta Morgana، Selecta پاسخی به افزایش تقاضا برای گیاهان گلدار است که در تابستان‌های گرم و خشک عملکرد بسیار خوبی دارند، یک مفهوم طراحی جذاب با انواع آزمایش‌شده برای تحمل به خشکی برای محدوده‌ای پایدار.


هلیانتوس سانساشن

برای بیشتر اطلاعات:
انتخاب یک
www.selecta-one.com


فرانسی فانتزی

FlowerTrials® 2023 از 13 تا 16 ژوئن 2023 برگزار می شود و Selecta One و Evanthia دوباره آنجا خواهند بود. مانند سال 2022، این دو شرکت پرورش دوباره با هم اما در مکانی جدید نمایشگاه خواهند داشت. منطقه ارائه در مکان جدید Kwekerij Bloem en Tuin در De Lier (هلند)، وعده می دهد که حتی رنگارنگ تر، استقبال کننده تر و آموزنده تر باشد.


هاله

نکات برجسته توسط Evanthia
FlowerTrials بهترین زمان برای آشنایی با نسل بعدی آفتابگردان گلدانی Sunsation است. Helianthus Sunsation Compact تقاضای جهانی برای محصولاتی با فشردگی ژنتیکی واقعی را برآورده می کند. این سری را می توان بدون استفاده از تنظیم کننده های رشد گیاه هم در تولید گیاه جوان و هم در مرحله تکمیل رشد کرد. با Sunsation Compact، تولیدکنندگان می‌توانند بدون استرس رشد کنند: دیگر PGR، چرخه خشک و سطوح بالای EC برای فشرده نگه داشتن گیاهان وجود ندارد.

در Calibrachoa، دو برنامه جدید ارائه خواهد شد: سری جدید Oro غنی از گل و گونه های جدید بین ژنتیک ThePowerSisters با گل های بزرگ و شاخه های خوب. علاوه بر این، تنوع چشم نواز Fancy Francy با بازی رنگی جالب در مرکز صحنه خواهد بود. Fancy Francy دارای شاخه های خوبی است، در برابر سفیدک پودری مقاوم است و به تعداد کمی از تنظیم کننده های رشد نیاز دارد.

همچنین، نامزد فعلی FleuroStar از خانه پرورش اشتوتگارت برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد.


اوانتیا
www.evanthia.nl



منبع

یکی در Dianthus مخفف طیف جذاب گلدان و میخک برش است. علاوه بر Pink Kisses®، موفق‌ترین نوع تک موجود در بازار، که داستان موفقیت خود را در سال 2023 با کمپین اینستاگرامی «باغ خود را صورتی کنید» ادامه خواهد داد، سایر گونه‌های میخک، مانند جدید جذاب Aura، با جذابیت خاص و قوی خود تحت تأثیر قرار می‌دهند. ، رشد عمودی و گلهای صورتی روشن با لبه سفید یا تنوع هیجان انگیز I❤U با ظاهر شگفت انگیز و مفهوم بازاریابی منحصر به فرد.

Evanthia چندین گیاه گلدانی و بستر دیگر را نیز از نسل خود ارائه خواهد کرد، مانند سری Platycodon Corsa رنگارنگ و Lavandula Cleo-Patio® فشرده و یکنواخت. مجموعه گسترده ای از گیاهان گرمسیری از جمله باغ های شگفت انگیز Cordyline، Yucca و Musa به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدیدکنندگان در طول FlowerTrials، محدوده گل های بریده Evanthia را از دست نخواهند داد، زیرا شرکت پرورش Westland از پالت وسیعی از Celosia، Matthiola، Antirrhinum و گل های تابستانی سرسبز الهام گرفته است. فرصتی برای تورهای راهنما در امتداد مکان های آزمایشی وجود خواهد داشت.


Platycodon grandiflorus Corsa Deep Blue