نحوه یافتن راهی پایدار برای کسب سود در کانون توجه قرار گرفته است

این نمایشگاه شامل سه غرفه با پوشش گل، امکانات و تجهیزات، نمایش گل و سایر زمینه ها است. مشاهده می شود که با توجه روزافزون به کشاورزی حفاظت شده، شرکت های باغبانی حمایت شده بیشتری در نمایشگاه شرکت می کنند.

از چپ به راست، نیکی لی، کریس لی و مایکل لی از PLANTI هستند. راب بکرینگ و سالمون خو از واندروالک. و استیون هائو از PLANTI. تخصص Van der Valk در توسعه و تولید سیستم های باز کردن پنجره و صفحه نمایش است.

تصویر تیم دوشی گرین را نشان می دهد. شانگهای دوشی گرین یکی از پیشروترین تولیدکنندگان گلخانه در چین است.



منبع

تصویر تیم فناوری Kingpeng را نشان می دهد که چندین پروژه گلخانه ای را در داخل و خارج از کشور تکمیل کرده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه Hortiflorexpo IPM شانگهای در تاریخ 13 آوریل در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای افتتاح شد. مراسم افتتاحیه توسط وو جیانگگونگ، رئیس و مدیر کل مرکز نمایشگاه بین المللی شانگهای، ژانگ یین چائو، دبیر کل چین برگزار شد. انجمن گل، گو چون تینگ، نایب رئیس شورای شانگهای برای ارتقای تجارت بین المللی، و ووتر ورهی، رایزن کشاورزی سفارت پادشاهی هلند در چین، حضور داشتند و سخنرانی کردند.

سامانه های شهاب سنگ از هلند. آقای الکس ون در مولن و خانم خو جونی. Meteor چندین پروژه ناودان کشت را در چین تکمیل کرده است.

Hoogendoorn Asia یک شرکت اتوماسیون بین المللی است که در سرتاسر جهان، دفاتر خدماتی در کانادا، مکزیک، فرانسه و چین و شرکای شبکه در سرتاسر جهان فعالیت دارد.

نوار پیوند گوجه فرنگی از ژاپن.

تصویر تیم Svensson را نشان می دهد. Svensson به عنوان پیشگام در زمینه نمایشگرهای آب و هوا، با قابلیت تحقیق و توسعه قوی و روحیه نوآورانه، همچنان به ارائه راه حل های آب و هوایی نوآورانه به بازار ادامه می دهد. PARperfect یک راه حل سایه قابل تنظیم است که ترکیبی از صفحه نمایش دو لایه است: لایه پایین یک محصول صفحه نمایش ثبت شده با سطح انتشار بالا و لایه بالایی صفحه نمایش با نرخ سایه بالا است.

شرکت نورپردازی پلاسرایت از چین.

از چپ به راست: تیم ون کستر، مدیر فروش Debets Schalke در هلند، آلیس، مدیر فروش بخش خارج از کشور شاندونگ SGT، و راشل، مدیر کل DSBP در چین. SGT گزینه های شیشه ای مختلفی را برای گلخانه های با تکنولوژی بالا ارائه می دهد.