نمایشگاه گل چلسی 2023 برای تغییر نام علف های هرز به عنوان گل

شیلا داس، مدیر باغ در انجمن سلطنتی باغبانی (RHS) ویزلی در ساری، به گریرسون گفت که باغبانان همچنین باید از استفاده از عبارت “علف های هرز” به روشی تحقیرآمیز خودداری کنند و به جای آن به “قهرمانان علف های هرز” یا “ابر علف های هرز” اشاره کنند.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

اکنون مشخص است که برخی از علف های هرز مهاجم هستند. اما بسیاری از آنها اینطور نیستند – بنابراین یادگیری در مورد تفاوت مهم است. قاصدک ها یکی از بسیاری هستند که شایسته اصطلاح گل هستند. یا همانطور که کتی لودن، متخصص باغ می‌گوید، “علف هرز فقط گیاهی است که در مکان نامناسبی قرار دارد. یک گیاه مهاجم یک علف هرز در قاره اشتباه است.

همانطور که تام ماسی در انجمن سلطنتی حشره شناسی به @JamieGrierson از گاردین گفت: «مردم اغلب در مورد قاصدک های روی چمن بسیار استرس دارند، اما آنها منبع خوبی از شهد هستند. [for bees] زیرا آنها در اوایل سال گل می دهند و دیدن آنها واقعاً خوب است. حتی از دستکش روباهی و علف هرز نیز استقبال می شود. ننگ زیادی در مورد کلمه “علف هرز” وجود دارد.” مسی همچنین در حال ایجاد یکی از باغ های علف های هرز است.

قاصدک ها به وضوح شایسته هستند. علاوه بر این، هر قسمت از قاصدک خوراکی است به جز سر دانه ای که برای آرزو کردن آن باد می کنیم. به علاوه، از آنجایی که قاصدک حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم و پتاسیم است، بسیاری معتقدند که برای کاهش کلسترول و ارتقای سلامت سلول ها مفید هستند. و بله، آنها نیز زیبا هستند.

چهار باغ از دوازده باغ نمایشی «علف‌های هرز» را به نمایش می‌گذارند، زیرا باغبانان در حال حرکت برای تغییر نام آن‌ها به عنوان «گیاهان مقاوم» و قهرمانان باغ هستند. از آنجایی که نمایشگاه گل چلسی معتبرترین نمایشگاه گل در جهان است، این نه تنها یک خبر بزرگ است، بلکه تاییدیه.

به نظر می رسد نمایشگاه گل چلسی لندن 2023 با آنچه من همیشه احساس می کردم موافق است. برچسب ها اغلب ناعادلانه هستند و بسیاری از علف های هرز را می توان و باید به عنوان گل های زیبا نگاه کرد.