نوآوری های صفحه نمایش Ridder باعث صرفه جویی بیشتر در انرژی می شود

پارچه صفحه نمایش RES 10+ FR با صرفه جویی در انرژی برخلاف روبان استاندارد 4 میلی متری، دارای یک نوار 5 میلی متری است. این باعث کاهش مقدار نخ در پارچه، کاهش رطوبت و افزایش صرفه جویی در انرژی می شود. علاوه بر این، تکنیک های بافتنی پیشرفته ما به ما امکان می دهد پارچه را حتی محکم تر ببافیم. با توجه به اندازه‌گیری‌های NEN 2675، پارچه ما همچنین 7.1 درصد نور بیشتری نسبت به یک پارچه شفاف با روبان 4 میلی‌متری عبور می‌دهد.

ریدر از طریق تحقیق و نوآوری مستمر به دنبال راه حل های صرفه جویی در انرژی است. تولیدکنندگان بیشتر و بیشتری برای صرفه جویی در مصرف انرژی، صفحه های دوتایی یا پارچه هایی با لایه رویی آلومینیومی را در نظر می گیرند. یوهان ون ارون، متخصص محصولات در Ridder، خاطرنشان می کند: در عین حال، آنها تلاش می کنند تا آب و هوای گلخانه ای بهینه را حفظ کنند تا محصولاتشان سالم و مولد باقی بماند.

گلخانه گل داوودی Linflowers در Bommelerwaard گلخانه جدید خود را در سال 2022 با این پارچه تجهیز کرد و قبلاً مزایای آن را تجربه کرده است. David van Tuijl از Linflowers توضیح می دهد: “ما به دنبال پارچه ای بودیم که مقاومت در برابر آتش را با لایه بالایی آلومینیومی ترکیب کند. مشخص شد که Ridder شریک مناسبی است که می تواند این راه حل نوآورانه را ارائه دهد.”

این ترکیب خاص با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی بهینه انتخاب شد. انعکاس تشعشعات سرد در زمستان باعث می شود که پارچه های متراکم زیر کمتر سرد شوند. کولهاس توضیح می‌دهد که این منجر به تراکم کمتر می‌شود، که به حفظ دما و تمیز نگه داشتن پارچه‌ها برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند.

این ترکیب از خواص باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تقریباً 10 درصدی در مقایسه با سایر مکان های Linflowers شده است. Johan van Erven از Ridder می افزاید: «وقتی صفحه نمایش بسته است، این پارچه تابش سرد را منعکس می کند. بدون این عملکرد، دمای برگ می تواند به طور قابل توجهی در مقایسه با دمای محیط کاهش یابد که می تواند منجر به شکستن سلول شود.

رایدر با تغییری در تولید پارچه صفحه نمایش RES 10+ FR به این خواسته پاسخ داد. Van Erven توضیح می دهد: «ما اکنون از ماشین های بافندگی پیشرفته خود در Maasdijk برای پارچه صفحه نمایش RES 10+ FR استفاده می کنیم. استفاده از این فناوری مدرن به ما این امکان را می دهد که روند تولید و کیفیت را بیش از پیش بهبود بخشیم.

تجربه عملی نشان می دهد که استفاده از جدیدترین انواع صفحه نمایش آب و هوا می تواند منجر به 10 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی شود.

مزیت لایه رویی آلومینیومی قابلیت بازتاب نور خورشید است. در روزهای آفتابی، این لایه نور شدید خورشید را منعکس می کند و دمای گلخانه را قابل کنترل نگه می دارد. با این حال، پارچه در زمستان نیز ارزشمند است، زیرا آلومینیوم نور خورشید را به طور موثرتری نسبت به پارچه سفید منعکس می کند. این امر باعث می شود در تابستان محیط خنک تر و در زمستان گرمای بیشتری حفظ شود.

به امکانات صرفه جویی در انرژی با حفظ آب و هوای گلخانه ای مطلوب علاقه دارید؟ بیایید و از Ridder در GreenTech در RAI در آمستردام از 13 تا 15 ژوئن 2023 در غرفه شماره 01.418 بازدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رایدر
[email protected]
www.ridder.com



منبع

پرورش دهنده بروملیا LKP Plants در Moerkapelle یکی از تولیدکنندگان دیگری بود که تمایل خود را برای پارچه صفحه آلومینیومی ضد حریق به Ridder ابراز کرد. مدیر کشت، مارکو کولهاس، به اشتراک می‌گذارد: «در سال 2021، سه پارچه جدید را در گلخانه‌ای موجود نصب کردیم. قسمت بالایی پارچه باز با لایه بالایی آلومینیومی بازتابنده است. در زیر این دو صفحه نمایش متراکم برای صرفه جویی در انرژی وجود دارد.

لایه رویی آلومینیوم
پارچه خاموشی با لایه رویی آلومینیومی مقاوم در برابر آتش یکی دیگر از پارچه های صفحه نمایش است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و دمای گلخانه را در تابستان بهتر حفظ می کند. به همین دلیل، Ridder پارچه RBO 100 FR AB+B را با پاسخ به خواسته برخی از مشتریان عرضه کرد. این اصلاح برای افزایش صرفه جویی انرژی مورد نظر و تنظیم همزمان دمای گلخانه طراحی شده است.

جایگزینی ارزشمند است
به گفته Van Erven، عاقلانه است که پرورش دهندگان به تعویض به موقع صفحه نمایش انرژی خود فکر کنند. فقط به سن نگاه نکنید، بلکه به آلودگی گرد و غبار نیز توجه کنید. تعویض پارچه صفحه نمایش هر پنج سال یکبار می تواند منجر به نور اضافی و صرفه جویی 2 تا 3 متر مکعب گاز طبیعی در هر متر مربع شود. در مورد آن در وبلاگ ما بخوانید: «چرا باید صفحه نمایش انرژی خود را به موقع تعویض کنید. ”