“هدف ما کمک به پیشبرد صنعت گل کنیا، گسترش سهم بازار جهانی آن است.”


تیم Ball SB از کلمبیا به همراه تیم Ball Floriculture کنیا. از سمت چپ؛ الخاندرو، کامیلو، کاتالینا، آقای خواکین (MD)، اریک، و میلدرد. عکس سمت راست: الخاندرو و میلدرد با گولیتات در مزرعه گل کلاور در اتیوپی.

حفاظت از محیط زیست
علاوه بر محصولات و خدمات خود، Ball SB، شرکت مادر Ball Floriculture کنیا، متعهد به مراقبت از محیط زیست است. سایت اصلی تحقیق و توسعه این شرکت، مستقر در کلمبیا، ابتکارات متعددی را با تمرکز بر پایداری، مانند استفاده از پانل‌های خورشیدی، بازیافت آب باران و فعالیت‌های احیای جنگل‌ها، به عنوان چند مورد، هدایت می‌کند. با ادغام فعال ملاحظات زیست محیطی در عملیات خود، Ball SB نمونه ای از تعهد خود برای ترویج شیوه های پایدار در صنعت گل است.

پیشبرد صنعت گل تازه در کنیا
Anyango نتیجه می گیرد که با ترکیب منابع قوی و حضور محلی، Ball Floriculture Kenya آماده است تا تأثیر قابل توجهی در صنعت گل کنیا بگذارد. “تعهد این شرکت به تعالی، همراه با تعهد آن به برآوردن نیازهای در حال رشد پرورش دهندگان گل، ما را قادر می سازد تا نقشی حیاتی در رشد و موفقیت مستمر این بخش ایفا کنیم. با تمرکز بر نوآوری، کیفیت و رضایت مشتری، بال” گل و گیاه کنیا برای کمک به پیشبرد صنعت گل تازه کنیا و گسترش سهم بازار جهانی خود به خوبی مجهز است.”


میلدرد، الخاندرو، کامیلو با تیم گروه Black Tulip Group – Sushant و Sagar در طول IFTEX 2023.


میلدرد آنیانگو، کاتالینا پوئرتا و الخاندرو اومانا در IFTEX 2022.

بال بیش از یک دهه است که در بازار کنیا فعال بوده است و در سال 2021، آنها Ball Floriculture را با هدف استراتژیک افزایش محصولات و خدمات خود برای پرورش دهندگان گل کنیا و برآورده ساختن تقاضای روزافزون جهانی برای گل های کنیا، به ویژه در بازار اروپا، تأسیس کردند. . “در سال های اخیر، کنیا به عنوان یک بازیگر برجسته در صنعت گل های تازه بریده شده جهانی ظاهر شده است، که عمدتا بر گل رز تمرکز دارد. با این حال، فرصت روشنی برای این کشور وجود دارد تا مشارکت خود را با ارائه طیف متفاوتی از محصولات متنوع گسترش دهد. گل های تابستانی، که در نمایشگاه IFTEX امسال در نایروبی نیز به وضوح قابل مشاهده بود.» Mildred Anyango این شرکت توضیح می دهد.


Mildred Anyango و Alejandro Umana در IFTEX 2023. در سمت راست خرس قطبی gypsophila، a یک رقم جدید با گل های بزرگ است.

افزایش تقاضا برای گل های تابستانی
در راستای این هدف، Ball Floriculture Kenya موقعیت خوبی برای حمایت و پیشبرد این توسعه دارد. و طی سال های گذشته شاهد افزایش تقاضا برای محصولات خود بوده اند. این شرکت دارای مجموعه متنوعی از مواد رویشی است که شامل طیف گسترده ای از گونه های گل شاخه بریده مانند Gypsophila، Dianthus، هیبرید Limonium، Limoniums Sinzii، Matthiola، Delphiniums، Sunflowers و غیره است.

ارائه بیش از یک محصول
علاوه بر محصولات خود، Ball Floriculture Kenya تخصص کشت و توصیه های بهبود فرآیند خود را به میز ارائه می دهد. و فراموش نکنیم، آنیانگو می‌افزاید، تلاش‌های بازاریابی مشترک این شرکت نقشی حیاتی در ترویج انواع در سطح بین‌المللی ایفا می‌کند. با تعامل استراتژیک با شرکا و استفاده از شبکه خود، Ball Floriculture Kenya می تواند به طور موثر زیبایی و منحصر به فرد بودن گل های کنیایی را به نمایش بگذارد و خریداران بیشتری را جذب کند.


بازدید تیم توپ از یکی از مزارع گروه Black Tulip Group (مزرعه Lemotit) در Londiani. از سمت چپ؛ راجو (BTG)، آلوارو (توپ)، NJ (BTG)، کامیلو (توپ)، میلدرد (توپ).

با یک تیم قوی و زیرساخت مستقر در کنیا، Ball Floriculture Kenya در صدد ارائه حمایت همه جانبه از پرورش دهندگان گل محلی است. این شرکت با بهره گیری از چشم انداز جهانی و تجربه گسترده خود، قادر است پاسخ های سریع به سوالات مشتریان ارائه دهد و فروش استثنایی و خدمات پس از فروش را تضمین کند. این رویکرد مشتری محور، موقعیت Ball SB را به عنوان یک رهبر در فروش و پس از فروش تثبیت کرده است. خدمات مواد رویشی گلهای شاخه بریده زینتی در میان پرورش دهندگان گل حرفه ای متوسط ​​و بزرگ در مناطق استوایی مرتفع مانند کلمبیا، اکوادور، آمریکای مرکزی و اکنون کنیا.”

برای اطلاعات بیشتر:
میلدرد آنیانگو
گلکاری توپ کنیا
ایمیل: [email protected]
IG: @ballsbcutflowers
www.ballsb.com





منبع