هلند گلخانه دلتا نیاز فوری برای پیوستن به نیروها در بخش باغبانی هلند را شناسایی می کند

همکاری با نهادهای دولتی و صنعت
برای مقابله با چالش های جهانی در زمینه امنیت غذایی و ایمنی، همکاری تنگاتنگ بین مقامات دولتی و بنیاد شرکت هایی مانند DGD ضروری است. شبکه DGD درهایی را باز می کند که به روی شرکت های فردی بسته می ماند. امروزه بیش از بیست شرکت پیشرو به DGD متعهد هستند و به طور مشترک برای تحقق پروژه های بزرگ و پیچیده فردا کار می کنند. از شرکت‌های بذر، کنترل بیولوژیکی و محیط‌های رشد گرفته تا شرکت‌های فن‌آوری متخصص در گلخانه‌ها، کنترل آب و هوا، نمایشگرها و آبیاری. این خوشه تمام تخصص مورد نیاز برای رشد محلی را به روشی پایدار ارائه می دهد.

DGD همچنین به طور فشرده با سایر سازمان های شعبه و ابتکارات جمعی در هلند مانند AVAG، World Horti Center، HortiHeroes، Innovation Quarter و Greenport West Holland همکاری می کند. علاوه بر این، رابطه خوبی با نهادهای عمومی هلند از جمله وزارت امور خارجه، وزارت کشاورزی، طبیعت و کیفیت غذا، آژانس تصدی هلند (RVO)، NL Works، و با سفارتخانه ها، کنسولگری ها و شوراهای کشاورزی در هلند برقرار است. کشورهای مورد توجه Wouter Verhey، مشاور کشاورزی در سفارت هلند در چین، می گوید: “DGD یک شریک مهم برای ما به عنوان یک سفارت است. آنها نقش اساسی در توسعه باغبانی در چین دارند. DGD همچنین یک نیروی محرکه در آموزش مدیریت گلخانه با فناوری پیشرفته است که به نظر من بسیار مهم است.

برای اطلاعات بیشتر:
دلتای گلخانه هلندی
[email protected]
www.dutchgreenhousedelta.com



منبع

بحران انرژی کنونی، در ترکیب با چالش های تغییر اقلیم، محیط کسب و کار امروز را سخت و غیرقابل پیش بینی می کند. با این حال، در هلند گلخانه دلتا، ما قویاً معتقدیم که این دلیل بیشتری برای ترویج مشترک بخش ما در سطح بین‌المللی است.

تیم DGD
تیم هشت نفره هلندی گلخانه دلتا به طور مشترک دارای تجربه، دانش و شبکه گسترده ای در بخش باغبانی در سطح بین المللی است. ما نمایندگان محلی در چین، هند و منطقه خلیج فارس داریم که با مشاوران ارشد و با تجربه در هلند همکاری نزدیک دارند. رویکرد ما به این به اصطلاح پشت سر هم ما را منحصر به فرد می کند و به ما امکان می دهد در مناطق متمرکز خود به طور مؤثر و به موقع عمل کنیم. از دفتر ما در مرکز جهانی هورتی، مرکز دانش و نوآوری برای باغبانی گلخانه ای بین المللی، فعالیت های اصلی، از جمله بازاریابی و ارتباطات، اجرا می شود. خروج Michiel F van Ginkel به عنوان مدیر عامل در اواخر سال جاری، مأموریت و تعهد DGD برای ارتقاء صنعت باغبانی هلند در خارج از کشور را تغییر نمی دهد. ما متعهد به جاه طلبی خود برای کمک به ارائه مواد غذایی سالم، مقرون به صرفه، مغذی و ایمن هستیم که به صورت پایدار و محلی تولید می شود. ما اعتقاد راسخ داریم که با ارائه یک راه حل جامع در زمینه فن آوری باغبانی، مدیریت (راهنمایی) و انتقال دانش، می توانیم از کشورها برای خودکفایی بیشتر حمایت کنیم.

ظهور بازیگران جدید با سرمایه زیاد و مدل های کسب و کار جدید نیاز روزافزون به همکاری به عنوان یک خوشه هلندی را ایجاد می کند. هلند گلخانه دلتا با هدف رهبری بین المللی کردن بخش باغبانی هلند است. جوپ ون دن بوش، هیئت نظارت عضو هیئت مدیره دلتا گلخانه هلند (DGD)، نقش اساسی DGD را در پیوستن به نیروها و امکان رشد مشترک به عنوان یک بخش در سطح بین‌المللی به رسمیت می‌شناسد. DGD یک سازمان قدرتمند است که نشان دهنده قدرت بخش باغبانی هلند است. ما برای ترویج باغبانی هلندی در سراسر جهان با ارائه کل اکوسیستم باغبانی Fork2Farm تاسیس شده‌ایم. این اکوسیستم متشکل از علم، شرکت، آموزش و دولت، در بخش باغبانی جهانی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این گلخانه دلتا هلند و شریکش را قادر می‌سازد تا فرصت‌ها را در مناطق امیدوارکننده مانند چین، هند و منطقه خلیج‌فارس شناسایی کرده و از آنها سرمایه‌گذاری کنند. امنیت غذایی و امنیت غذایی در دستور کار استراتژیک این مناطق قرار دارد و تولید پایدار و کارآمد مواد غذایی محلی اولویت اصلی آنهاست.

مشارکت عمومی و خصوصی برای تقویت همکاری بین کشورها
در حال حاضر، DGD سه برنامه شرکا برای تجارت بین المللی (PIB) را هماهنگ می کند. در چین، هند و منطقه خلیج فارس. این مشارکت های چند ساله دولتی و خصوصی بر تقویت همکاری بین کشورها و ارتقای آگاهی از فناوری و دانش هلندی متمرکز شده است. در این PIB ها، برنامه هایی برای برندسازی، ارتقاء و همسان سازی، دانش به دانش و لابی اجرا می شود. با همکاری با مؤسسات دانش، و دولت هلند، شرکت های هلندی پیشرو می توانند جاه طلبی های بین المللی خود را محقق سازند. در روزهای باغبانی هلند در نمایشگاه جهانی دبی در فوریه گذشته، ما نشان دادیم که همکاری به عنوان یک صنعت پیشرو نتیجه می دهد. در دبی، ما جمعیتی پرانرژی متشکل از کارآفرینان، پرورش دهندگان، خرده فروشان و مقامات دولتی از منطقه امارات را گرد هم آوردیم و آنها را متقاعد کردیم که همکاری کلید تغذیه شهرهای در حال گسترش است.