همه آزمون های آفت کش فلوریدا اکنون به صورت آنلاین در دسترس هستند

بولتمایر تاکید کرد که آزمون آنلاین جایگزین آزمون های حضوری نمی شود. هر دو ارائه خواهد شد. متقاضیان جدید باید امتحان را بگذرانند، در حالی که متقاضیان دارای مجوز در حال حاضر باید در هر دوره تمدید مجدداً در آزمون شرکت کنند یا در طول آن پنجره مجوز برای تمدید، واحدهای آموزش مداوم کافی را جمع آوری کنند.

در فلوریدا، آزمون‌های صدور مجوز آفت‌کش‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که حدود 70000 کاربردکننده آفت‌کش در ایالت به‌درستی برای پیروی از مقررات ایالتی و بهترین شیوه‌ها برای کاهش تأثیر مواد شیمیایی بر محیط‌زیست گواهینامه لازم را دارند.

برای اطلاعات بیشتر:
UF/IFAS
www.ifas.ufl.edu



منبع برای حفظ یکپارچگی نتایج آزمون، آزمون آنلاین از نرم افزار توسعه یافته توسط شرکت Everblue استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان در آزمون هنگام شرکت در آزمون از اینترنت، کتاب ها یا راهنمای مطالعه استفاده نمی کنند.

دفتر اطلاعات آفت کش UF/IFAS همچنین دوره های آنلاینی را ارائه می دهد که به متقاضیان واحدهای آموزش مداوم (CEU) می دهد. متقاضیان آفت کش که قبلاً یک بار امتحان را گذرانده اند، می توانند مجدداً در آزمون شرکت کنند یا برای حفظ مجوز خود، CEU جمع آوری کنند. برای به روز رسانی های بیشتر، وبلاگ PIO را بررسی کنید.

پس از راه‌اندازی چندین آزمون آنلاین آفت‌کش‌ها در اوایل سال جاری، همه آزمون‌های آفت‌کش‌ها، از جمله موارد مورد نیاز برای مجوزهای کشاورزی، کنترل آفات ساختاری و کنترل پشه، اکنون در این پلتفرم در دسترس هستند. آزمون آنلاین 26 دلار است.

برت بولتمایر، استادیار توسعه کشاورزی با دفتر اطلاعات آفت کش UF/IFAS که با وزارت کشاورزی و خدمات مصرف کننده فلوریدا (FDACS) همکاری می کند، گفت فلوریدا یکی از معدود ایالت هایی است که یک گزینه امتحان آنلاین آفت کش ارائه می دهد. امتحان را ارائه دهید

ما امیدواریم که این گزینه آنلاین از راه دور باعث صرفه جویی در زمان و هزینه اپلیکاتورها شود. وقتی زمان سفر و زمان آزمایش را در نظر می گیرید، یک اپلیکاتور آفت کش ممکن است نیم روز یا بیشتر را برای یک معاینه حضوری بنشیند. این زمانی است که آنها می توانند کار کنند یا کسب و کار خود را توسعه دهند. بولتمایر گفت: گزینه آنلاین از راه دور به آنها امکان می دهد در یک روز بارانی یا خارج از ساعات کاری سنتی در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: شرکت در آزمون آنلاین همچنین می‌تواند اضطراب امتحان را کاهش دهد، زیرا متقاضیان می‌توانند آزمون را از یک دفتر یا منطقه آرام در خانه خود انجام دهند، نه از چند نفر دیگر.

متقاضیان می توانند ابتدا با دریافت کوپن از FDACS برای یک آزمون آنلاین حضوری یا از راه دور اقدام کنند. این ویدیوی زیر، فرآیند کوپن را توضیح می‌دهد. با در دست داشتن کوپن، آزمودنی ها باید برای تست حضوری یا آنلاین در UF/IFAS ثبت نام کنند. این ویدیو نحوه ثبت نام را توضیح می دهد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آزمون آفت کش UF/IFAS مراجعه کنید.